Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Inruil annuleren

(Onderwerp aangemaakt op: 28-02-2024 07:07 PM)
374 Weergaven
kirst3ntjuh
First Poster
Opties
Ik wilde mijn inruil annuleren icm aanschaf s24.
Ben al vanaf 4-2 ermee bezig en het is nu 28-2 en dreiging tot telefoon blokkade. 39wk zwanger dus dit kan ik er niet bij gebruiken! 
Annulering was mogelijk maar kreeg echter 5x een inruil mail ipv een betaalverzoek van l8p.
Gisteren 4x gebeld, meermaals geappt. Vandaag 40minuten aan de telefoon gehangen.. er zou een oplossing komen dmv alsnog een betaalverzoek te ontvangen maar tot op heden niks ontvangen. Ook meermaals terug verwezen om te appen maar kom geen steek verder. 
Al 4 dagen staat mijn toestel op dreigende blokkade. Enorm stress gevend dit! Niemand kan vertellen hoe snel het opgelost wordt.. straks ben ik niet meer bereikbaar. 
0 Likes
16 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @kirst3ntjuh,

Bedankt voor jouw bericht. Heb je wellicht het bestelnummer voor mij? Ik contacteer L8p dan voor jou.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
kirst3ntjuh
First Poster
Opties
121713 staat in de mail van l8p. Heb vandaag weer meermaals gebeld maar tot op heden geen betaalverzoek. Telefoon wordt bijna geblokkeerd, 39wk zwanger.. hoop stress geeft dit.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de informatie kirst3ntjuh,

Ik heb net direct naar L8P het verzoek gestuurd om de betaalverzoek te versturen naar jou en ik heb ook de situatie uitgelegd. Zo snel mogelijk kom ik weer bij je terug.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
kirst3ntjuh
First Poster
Opties
Dat zou heel fijn zijn! Telefonisch kom ik helaas niet verder... ondanks dat l8p mezelf heeft gebeld gisteren en benoemd dat er gister een betaalverzoek verstuurd zou worden..
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Heb je ook in jouw Spam/Ongewenste map van jouw postvak gekeken kirst3ntjuh?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
kirst3ntjuh
First Poster
Opties
Ja ook al gekeken, ze hebben (voor het laatst) 10-2 inruil instructies verstuurd dus mijn gegevens zijn bekend bij hun.
5x inruil instructie.. telefonisch zeiden ze dat dat mis is gegaan en dat daar een betaalverzoek had moeten komen ipv inruil instructie. Maar de oplossing laat op zich wachten.
Iedereen zegt geduld geduld.
Maar ben 39wk zwanger, telefoon blokkade kan ik echt niet gebruiken.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Ik hou je op de hoogte wanneer ik een bericht terugontvang. Doe het voorzichtig aan.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
kirst3ntjuh
First Poster
Opties
Hoi, weet je al meer? Heb nog steeds niks..
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo kirst3ntjuh,

Ik heb nog geen terugkoppeling ontvangen. Voor de zekerheid heb ik een herinnering gestuurd. Doet jouw toestel het nog?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes