Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Gemaakte foto's verdwijnen uit alle mapjes

(Onderwerp aangemaakt op: 28-04-2024 06:03 PM)
297 Weergaven
Zonnetje11
Apprentice
Opties
Ik heb pas de Samsung S24 gekocht en ik ben er niet blij mee. Al mijn gemaakte foto's verdwijnen opeens na 1 dag en ze zijn nergens meer te vinden heel irritant. Heeft iemand hetzelde probleem en hoe us dit te verhelpen? Help!
0 Likes
8 Antwoorden
safae18
First Poster
Opties
Het zonnetje11 ik heb het probleem gehad maar ik ben er nu van af ik had perongeluk iets verkeerds ingeschakeld bij instellingen toen ik brobeerde face ID inteschakelen ik weet niet meer hoe het heet maar ik zou even kijken bij instellingen
0 Likes
safae18
First Poster
Opties
*hey
0 Likes
Zonnetje11
Apprentice
Opties
Kan je achterhalen wat je had ingeschakeld? Ik zoek al een week en kan niets vinden
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Zonnetje11,

Bedankt voor jouw bericht. Wanneer de issue er ook is wanneer jouw S24 helemaal up-to-date is kan je proberen de Instellingen te resetten. Heb je ook geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en houd je de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby ingedrukt totdat u het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'. Laat ons weten of het gelukt is.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
krillz43
Pathfinder
Opties

Hey, werkt dit ook met de s24+ want bij mij wordt het recovery menu niet zichtbaar na een aantal seconden. Ik zie gewoon mijn 4 knoppen om telefoon uitzetten/ medische gegevens/ Noodoproep en opnieuw opstarten. 

Ik zou alle cachegegevens wel eens willen wissen van mijn apps; 

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @krillz43,

Bedankt voor jouw bericht. Je moet jouw S24+ wel eerst uitschakelen. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
krillz43
Pathfinder
Opties

Het android logo verschijnt, hij trilt een paar keer en dan zie ik de cijfers voor de pincode

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo krillz43,

Kan je ook proberen de stappen te doen door jouw S24 eerst aan te sluiten aan een laptop of PC? 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes