Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Gedownloade One UI 7 verwijderen

(Onderwerp aangemaakt op: een maand geleden)
494 Weergaven
Piet9
Pathfinder
Opties

Ik heb de update voor Android 15 / One UI 7 gedownload om volgende week te kunnen installeren op mijn S24 Ultra
Nu zie ik dat de One UI7 download op de servers van Samsung verwijderd is, niet enkel voor de Exynos chipset maar ook voor de Qualcomm chips.
Ik zou de installatie dus willen uitstellen tot er een aangepaste update beschikbaar is.
Maar de gedownloade update kan ik niet verwijderen.
Ik vraag me af of ik na de installatie van deze versie de nieuwe wel ga kunnen downloaden en installeren.
Zo niet zou ik de bestaande download moeten kunnen verwijderen maar de vraag is dan hoe je dat kan doen.
Kan iemand me daar bij helpen?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @Piet9 ,

Je bedoelt de update die is uitgesteld? Heb die hier wel geinstalleerd. Er lijkt niks mis mee te zijn in mijn mening. Je kan gewoon wachten zonder het te installeren, verwijderen kan niet. Maar wachten kan wel. Wanneer er een nieuwe update is zal je dat vanzelf binnen krijgen en dan kan je die downloaden en installeren. 

Misschien dat een fabrieksherstel die update verwijderd als je het nog niet hebt geinstalleerd, maar dat is wel een hele drastische stap.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 Antwoord
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @Piet9 ,

Je bedoelt de update die is uitgesteld? Heb die hier wel geinstalleerd. Er lijkt niks mis mee te zijn in mijn mening. Je kan gewoon wachten zonder het te installeren, verwijderen kan niet. Maar wachten kan wel. Wanneer er een nieuwe update is zal je dat vanzelf binnen krijgen en dan kan je die downloaden en installeren. 

Misschien dat een fabrieksherstel die update verwijderd als je het nog niet hebt geinstalleerd, maar dat is wel een hele drastische stap.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick