Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy Unpacked 2024 - S24 Series

(Onderwerp aangemaakt op: 18-01-2024 11:17 AM)
169 Weergaven
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag allemaal,

Gisteravond is de Galaxy S24 series officieel aangekondigd en ik, @Rohit, @KevinW en @Ajay-A waren erbij in de Kromhouthal in Amsterdam😁

image

De S24 is echt een mooie verbetering vergeleken met de al perfecte S23.
Vooral de S24 Ultra met de Snapdragon 8 Gen 3 is waanzinnig 🤩 De S24+ en S24 hebben de nieuwste Exynos 2400, dit is ook een hele vlotte processor.

image
image
image

Samsung richt zich voornamelijk op Galaxy AI dit jaar. 

Galaxy AI draait lokaal op je telefoon en heeft geen internet nodig, dit is een groot voordeel ten opzichte van andere AI van andere bedrijven.

Galaxy AI heeft best veel nieuwe features. De tofste vind ik degene met fotografie en bewerking. Je kunt een foto bijvoorbeeld groter maken, de AI maakt dan extra achtergrond en doet dit zelfs zo goed dat je niet kunt zien dat het bewerkt is. Je kunt ook objecten verwijderen of in grootte aanpassen en zelfs objecten in je foto van plek verplaatsen. In de video die we te zien kregen werd met Galaxy AI een schilderij op de muur wat scheef hing in een foto met 1 simpele beweging rechtgezet. Dit is wel echt een gave feature.

Circle to Search vond ik ook leuk, een soort Google Lens maar dan van Galaxy AI. Als je iets ziet op je telefoon wat interessant is kun je het omcirkelen met je Spen of vinger en worden er direct Google zoek resultaten weergeven.

image

Galaxy AI heeft ook een optie om een telefoongesprek live te vertalen. Dus hiermee zou je met iedereen ter wereld makkelijk kunnen communiceren. Dit werkt ook met chat.

image

Mijn conclusie is dat Samsung gewoon super gave telefoons heeft gepresenteerd en ik kan iedereen aanraden om te upgraden naar een S24, vooral de Ultra. Ik heb zelf een S23 Ultra momenteel maar ik zou dolgraag willen upgraden naar de S24 Ultra😁

Hier kunnen jullie meer lezen en Pre-orderen😇

image

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Antwoorden