Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Fletse kleuren

(Onderwerp aangemaakt op: 26-01-2024 04:52 AM)
730 Weergaven
maatje11
Apprentice
Opties
Hallo,

Ik heb mijn S24 ultra nu 2 dagen in gebruik. De telefoon loopt meerdere keren vast per dag. Ook is het schem heel flets niet popping/levendig. Ook als ik dit aanpas bij scherm-modus. Er is ook geen verschil tussen levendig en natuurlijk. 

Ook een probleem met afbeeldingen met tekst online lezen. De letters zijn helemaal wazig. Echt heel raar.

Kan ik mijn telefoon nog retour sturen. Zo ja, hoe kan ik het beste retour melden.
3 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Voordat je het retour stuurt een paar vragen.

Hoe heb je het toestel ingesteld? Met SmartSwitch? Zoja wat was het oude toestel? Want de S24 Ultra zou absoluut niet moeten vastlopen.

Het deel van levendig en natuurlijk is een bug en is al bekend dit kun je ook op internet vinden. Hier komt wel een update voor om het op te lossen.

Via je Samsung Account op de website > rechtsboven > orders > zo kom je bij je bestellingen en kun je een retour aanmelden maar naar mijn mening zou dat zonde zijn. Ik denk dat de issues die je ervaart gewoon verholpen kunnen worden.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
maatje11
Apprentice
Opties
Goedemorgen,

Mijn oude toestel is de Fold 4. Ik heb het met SmartSwitch ingesteld, na reset daarna toch handmatig.

De Fold 4 moet binnen een week opgestuurd worden. Dus voor woensdag moet het bij Samsung binnen zijn. Hopelijk voor die tijd is er een update.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Dus je hebt al een fabrieksherstel gedaan en het zonder Smartswitch ingesteld daarna? Want ik weet bijna zeker dat die vastlopers door Smartswitch veroorzaakt waren. Waarschijnlijk je 2e issue ook.

En dat van levendig / natuurlijk wordt 100% zeker opgelost zeer binnenkort, of het binnen een week is weet ik niet maar wel snel. Dus ik zou gewoon je Fold opsturen en lekker genieten van je nieuwe toestel.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick