Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Chat op senniorennet

(Onderwerp aangemaakt op: 22-04-2024 06:21 PM)
106 Weergaven
ChribVrouw
Pioneer
Opties
Ik chat op senniorennet en log in met google chrome en bij het intypen onderaan in de balk is mijn tekst mini mini klein, als ik dan op pijl enter druk is de tekst normaal.  Dit probleem doet zich voor het laatste jaar al maanden en heeft geen enkele betrekking op tekstvergroting want bij het enter klikken vergroot hij naargelang ik hem instel, het is alleen bij het intypen dat dit zich voordoet. Kan dit een microsoft probleem zijn van de app Wps office? Dat de intyptekst zo klein is? Als ik hier nu verander van grootte 12 naar 14 wordt het intypen goed, maar hoe dit regelen op senniorennet in de chatbox?
0 Likes
2 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @ChribVrouw,

Bedankt voor jouw bericht. Dit kan met de instelling van de browser te maken hebben. Wij kunnen op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
ChribVrouw
Pioneer
Opties
Hallo Ahay, wanneer ik hulp op afstand inschakel, gaat er dan niets kwijt zijn van mijn folders en kunnen ze mij dan ook uitleggen vanwaar het probleem, want dit is enkel en alleen op seniorennet in de chatbox en op geen enkele andere chatsite komt dit voor, skype, whatsapp, messenger, fb zijn allemaal normaal en ik wil ook de mobiele versie gebruiken, dus niet zoomen met 2 vingers want dan heb ik geen terugloop vd lijnen en moet ik geduring heen en weer met het gsm scherm om de hele zin te kunnen lezen
0 Likes