Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Browser naar applicatie koppeling

(Onderwerp aangemaakt op: 30-04-2024 10:34 PM)
1043 Weergaven
GeoffreyJones
Navigator
Opties
Beste Samsung liefhebbers,

Weet een van jullie of het mogelijk is, om de koppeling als je bijvoorbeeld op Chrome browser bent te verwijderen. 

Bijvoorbeeld als ik aan het browsen en via Google een nieuws artikel van de Telegraaf opzoek, dan opent hij de applicatie automatisch. Op dat moment is verder via de browser kijken prima, als ik via de applicatie wil werken start ik die wel op. 

Hoop dat jullie me snappen, en kunnen helpen..😅

Bij voorbaat dank. 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @GeoffreyJones , 

Ga naar instellingen > Apps > standaard apps kiezen > Links openen > klik op Chrome en zet ondersteunende koppelingen openen uit.

Je kunt dit ook met andere apps doen. Via instellingen > apps kun je alles naar wens instellen.
1714545440756_1714545440749_0.jpg

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @GeoffreyJones , 

Ga naar instellingen > Apps > standaard apps kiezen > Links openen > klik op Chrome en zet ondersteunende koppelingen openen uit.

Je kunt dit ook met andere apps doen. Via instellingen > apps kun je alles naar wens instellen.
1714545440756_1714545440749_0.jpg

Neo001
Legend
Opties
Voor iedere app die opent vanuit Chrome ga je naar Instellingen > Apps > klik op de app, bijvoorbeeld Telegraaf > Instellen als standaard, schakel de instelling Ondersteunde koppelingen openen uit.

Voorbeeldscreenshot voor NOS -
1714546457684.jpg
GeoffreyJones
Navigator
Opties
Goedemiddag Patrick, wederom bedankt man! Ik ben superblij met jullie. 👊🏾 💯
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Werkt alles nu naar behoren? Als je nog meer vragen hebt stel ze gerust dan beantwoorden we alles voor je 🤗
GeoffreyJones
Navigator
Opties
Volgens mij wel man, ik heb "koppelingen in apps" uitgevinkt. Dat is alles toch? Ken jij toevallig lid Neo001 ik wilde hem ook bedanken, zag zijn naam in mijn notificatie balk. Maar zie zijn reactie niet terug. 1714572795316.jpg
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dat zou goed moeten zijn ja. Ik zou zeggen test het uitgebreid en als alles goed werkt laat het dan nog even weten. En als je nog ergens tegenaan loopt laat het maar weten. Alles is op te lossen🤗
GeoffreyJones
Navigator
Opties
Het lijkt te werken, ik heb zojuist getest met het AD, Telegraaf op precies dezelfde wijze. En geen mijn interactie gaat verder via de browser, zoals gewenst dus ik ben super blij.

Haha vind het echt knap, zelfs de meest vage omschrijvingen kunnen jullie zo goed als altijd ontmantelen. 😅🙏🏾
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Thanks! Het maakt het makkelijker voor ons als de topicstarter het probleem zo duidelijk mogelijk neerzet 😁 Maar een mysterie is altijd leuk!
GeoffreyJones
Navigator
Opties
Snap ik, het is hier echt een community! En jij, Ajay, Neo En anderen zie ik ook nog altijd snel reageren. Echt tof bovendien ben ik hier altijd beter geholpen, dan via de telefonische klantenservice.

De Samsung shop Amsterdam Noord, moet je met een grote boog vermijden van Utrecht en Leidschendam zijn toppers.