op 29-11-2024 10:33 AM
De S24 is ASHA compatible. Dat is mooi. Maar bij mij werkt het in één richting. De microfoons van mijn hoortoestellen worden niet gebruikt, maar die van de telefoon. Dat is niet de bedoeling. ASHA betekent ook dat er tweerichting verkeer is. Wat zie ik over het hoofd? Mijn hoortoestellen zijn Oticon Intent1.
Opgelost! Ga naar oplossing.
03-12-2024 11:05 AM - bewerkt 09-12-2024 09:09 AM
Hallo @Members_PB3ZVDd,
Bedankt voor jouw bericht en feedback. Volgens hun website is de handsfree functie specifiek gemaakt voor de software van Apple. Zie ook de onderstaande link hierover.
Van hun website:
Oticon Intent zijn 'Made for iPhone'-hoortoestellen zodat u er handsfree mee kunt bellen en rechtstreeks mee kunt streamen op uw iPhone, iPad of Mac zonder een tussenapparaat zoals een ConnectClip. Oticon Intent is ook compatibel met het Android Protocol for Audio Streaming (ASHA), waardoor gebruikers audio rechtstreeks vanaf een Android-apparaat kunnen streamen.
Laat weten wanneer je meer informatie wenst.
Met groet,
Ajay
03-12-2024 11:05 AM - bewerkt 09-12-2024 09:09 AM
Hallo @Members_PB3ZVDd,
Bedankt voor jouw bericht en feedback. Volgens hun website is de handsfree functie specifiek gemaakt voor de software van Apple. Zie ook de onderstaande link hierover.
Van hun website:
Oticon Intent zijn 'Made for iPhone'-hoortoestellen zodat u er handsfree mee kunt bellen en rechtstreeks mee kunt streamen op uw iPhone, iPad of Mac zonder een tussenapparaat zoals een ConnectClip. Oticon Intent is ook compatibel met het Android Protocol for Audio Streaming (ASHA), waardoor gebruikers audio rechtstreeks vanaf een Android-apparaat kunnen streamen.
Laat weten wanneer je meer informatie wenst.
Met groet,
Ajay