Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Android 15 trekt accu leeg?

(Onderwerp aangemaakt op: 11-04-2025 08:25 AM)
778 Weergaven

Ik heb deze vraag ook!

Fendo57
Pioneer
Opties

Ik heb gisteren de update van Android 15 gehad.

Maar vannacht heeft de telefoon bijna 25% batterij gebruikt zonder dat deze gebruikt is.

Is dit een bug?

1000004660.jpg

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Peter_A_1969
Pioneer
Opties
Als er veel updates zijn binnen gekomen, zoals gisteren, herstart ik m'n toestel daarna eens. Dan worden 'alle warig gewaaide haren terug goed gelegd' en draait de gsm terug vlotter. S24 ultra op android 15 met UI 7 sinds gisteren met momenteel géén batterydrain (dwz circa 10% batterij verbruik op een nacht van 8 uur).

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Jvmander
Apprentice
Opties
Ik heb gisteren ook de update gehad maar heb dit niet ondervonden.

Eerste dagen na update kan batterijverbruik wat hoger liggen dan normaal maar dit normaliseert terug.
Oplossing
Peter_A_1969
Pioneer
Opties
Als er veel updates zijn binnen gekomen, zoals gisteren, herstart ik m'n toestel daarna eens. Dan worden 'alle warig gewaaide haren terug goed gelegd' en draait de gsm terug vlotter. S24 ultra op android 15 met UI 7 sinds gisteren met momenteel géén batterydrain (dwz circa 10% batterij verbruik op een nacht van 8 uur).
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @Fendo57 ,

Neem hier eens een kijkje.

https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-s24-s24-s24-ultra/batterijduur-verbeteren-op-je-galaxy-to...

Misschien heb je wat aan de tips hier🙂🙂

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Fendo57
Pioneer
Opties

Bedankt, maar het gaat alleen om de laatste update. Daarvoor ging het gewoon goed met het accuverbruik.

0 Likes
krillz43
Pathfinder
Opties

Bij mij was dit van de s24+ ook zo maar na een paar keer herladen, betert het opnieuw! 

0 Likes