Κλείσιμο

What are you looking for?

ακύρωση
Προβολή αποτελεσμάτων για 
Αντ' αυτού αναζήτηση για 
Μήπως εννοείτε: 

Αρχικό θέμα:

Φόρτιση μπαταρίας

(Το θέμα δημιουργήθηκε στις: 04-11-2023 08:49 AM)
573 Προβολές σελίδας
p_krchls
Journeyman
Επιλογές

image

Επειδή είμαι λίγο άσχετος... είναι φυσιολογικό αυτό? Με πηρε ο υπνος με το κινητό και φυσιολογικά τελείωσε η μπαταρία. Ξύπνησα, το έβαλα στη φόρτιση, πήγα να φτιάξω καφέ και όταν γύρισα το άνοιξα. Αστραπιαία όταν άνοιξε πεταξε το κλασσικό κίτρινο τρίγωνο με το θαυμαστικό μέσα αλλα δε προλαβα να δω κατι αλλο. Και μετά απο κανα 5λεπτο συνειδητοποίησα οτι εχει 100% μπαταρία. Ξέρετε κάτι και αν πρέπει να ανησυχώ? Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
9 Απαντήσεις
TanasiS23u
Hotshot
Επιλογές
Φυσιολογικό δεν το λες. Δούλεψε το να δεις αν θα πέσει η μπαταρία γιατί το να πάει από το 0 στο 100% σε 5 λεπτα κάτι δεν πάει καλα
shouldangelsdie
Samsung Members Star ★
Επιλογές
Καλημέρα, μπορεί να είναι κάτι τυχαίο, μπορεί να μην είχε εξαντληθεί τελείως, ή μπορεί να μην έχει φορτίσει πλήρως...
Άσε να ξεφορτισει κιόλας και το παρακολουθείς.
Καφέ που πήγες να φτιάξεις?? Στη Βραζιλία? 😊 😊
Ειδικά, αν το φόρτιζε κλειστό, πάει πιο γρήγορα αλλά ΔΕΝ λειτουργεί η ταχεία (αν την έχεις ενεργή) αλλά πάλι, σε τόσο λίγο χε φορτίζει πλήρως...
Παρακολουθησε το και ενημέρωσε μας να το δούμε.
TanasiS23u
Hotshot
Επιλογές
Τώρα που αναφέρεις για την ταχεία φόρτιση σκεφτόμουν για όσους βάζουν το κινητό να φορτίσει όταν κοιμούνται δεν θα ήταν καλό να υπάρχει η πολύ αργή φόρτιση ή κάποια λειτουργια σαν νυχτερινη φορτιση; έτσι δεν θα έκανε ζημιά στη μπαταρια φορτίζοντας αργά και ουτε θα εχεις την ενοια του κινητου με το να ξενυχτας! Νομίζω κάποιοι άλλοι κατασκευαστές το έχουν υλοποιήσει σε ένα βαθμό. Το s10 χθες το βράδυ το έβαλα και φόρτιση σε power bank και λογω ασυμβατότητας τελείωσε σε 5-6 ώρες το πρωί γι'αυτο μου ήρθε η ιδέα!
shouldangelsdie
Samsung Members Star ★
Επιλογές
Και εγώ το είχα σκεφτεί...