Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Wacht meer dan 8 maanden op mijn REFUND

(Onderwerp aangemaakt op: 19-01-2024 10:27 AM)
365 Weergaven
Achie-dam
Journeyman
Opties

Goedemorgen,

Ik heb in juni 2023 een Samsung Galaxy S23 gekocht en mijn refund heb ik tot de dag van vandaag (19-01-2024) nog steeds niet ontvangen.

Ik bel om de paar dagen en dit meer dan 8 maanden lang en helaas tot de dag van vandaag geen refund gezien. Wel heb ik ondertussen tientallen verschillende verhalen gehoord en (valse) beloftes gehad! Ik ben helaas ten einde raad en weet niet meer hoe ik dit opgelast kan krijgen!

Er is tig keer aangegeven dat ik teruggebeld zou worden, gebeurt niet! Er is diverse keren aangegeven dat het in orde is en dat mijn geld binnen 2/3/4/5/6 weken op mijn rekening staat, helaas nog steeds geen refund gezien.

Mijn ticketnummer is omgezet naar een VOC ticket met hoogste prioriteit.. binnen 1 week zou het opgelost worden (novenber is VOC ticket aangemaakt) maanden verder en nog steeds geen oplossing.

Kan iemand mij aub helpen?

0 Likes
29 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Kun je dat ticketnummer posten? En het ordernummer als het kan. Dan kan het worden opgepakt.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Achie-dam
Journeyman
Opties

@Patrick  schreef:
Goedemorgen,

Kun je dat ticketnummer posten? En het ordernummer als het kan. Dan kan het worden opgepakt.

Het gaat om VOC nummer: VOC-5289

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Thanks!
0 Likes
Achie-dam
Journeyman
Opties

Voordat er een VOC ticket is toegekend, had ik de volgende SPEC nummers ( er lopen namelijk 2 verschillende refunds ) SPEC-67299 en SPEC-70041

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik heb het al doorgezet, hopelijk kan dit versneld worden💪💪
Achie-dam
Journeyman
Opties

Heb je het doorgezet naar de "interne afdeling"? Want het ligt namelijk al een hele tijd bij deze "interne afdeling" die hier helaas niks mee doet. Ben hier wel benieuwd naar.

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Nee dat niet. Naar een ander soort chat waar wij in contact staan met de Community Manager ect 🙂
0 Likes
Achie-dam
Journeyman
Opties

Ok, ik ben benieuwd!

Achiedam
First Poster
Opties
Ik heb nog niks van jullie gehoord..
0 Likes