Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

VoLTE S23 Ultra

(Onderwerp aangemaakt op: 20-04-2024 01:58 PM)
637 Weergaven
Opties
Goedemiddag!
Ik heb dezelfde vraag ook op KPN forum gesteld. 
Vraag is... ik heb KPN en op mijn S23u zie ik nergens de VoLTE optie of logo naast de 4G of 5G symbool. 
Mis ik iets of moet ik het ergens anders activeren? 
Hoort er niet een VoLTE symbool zichtbaar te zijn? 
7 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties
Ik veronderstel dat we het VoLTE-pictogram niet in de statusbalk zien. De oproepen worden gedaan via 4G als dit is ingeschakeld via Instellingen. U kunt bellen via WiFi ook inschakelen in Telefoon-app > Instellingen. U ziet het pictogram Telefoon met WiFi in de statusbalk.

https://www.kpn.com/beleef/temp/supersnel-bellen-over-het-4g-netwerk-van-kpn.htm1713622351884.jpg
0 Likes
Opties
Ok, thank you voor de informatie! Maar waarom zien we de symbool van VoLTE niet bovenaan de klok?
0 Likes
Neo001
Legend
Opties
Ik weet het niet. Ik zie het ook niet, maar ik denk dat het niet nodig is. Als het is ingeschakeld in de instellingen, is het voldoende. Of het werkt, kun je testen door tegelijkertijd te bellen en te internetten.
0 Likes
Opties
Duidelijk, het werk wel: bellen en internet tegelijkertijd! Dus het is wel ingeschakeld
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @Doriano Genovese ,

Je moet dit icoontje zoeken.

1000052694.jpg

Bellen via Wi-Fi, en dat aanzetten. Vervolgens hou je het lang ingedrukt met je vinger en pas je de voorkeur aan naar Wi-Fi ipv mobiele netwerken.

1000052691.jpg

1000052692.jpg

Nadat je dit hebt gedaan is het icoon bovenin beeld ook zichtbaar en alleen wanneer het zichtbaar is staat het aan.

De voorkeur moet dus op Wi-Fi gezet worden om het werkend te krijgen.

1000052697.jpg

Je zou ook nog via instellingen > Mobiele netwerken > Bellen via 4G uit kunnen zetten.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Opties
Hoi! Ik snap het helemaal.
Bedankt voor de duidelijkheid.
Ik zie af en toe online in videos dat je de VoLTE symbool wel ziet bij sommige mensen. Ik weet niet welke provider ze hebben, en daarom vroeg ik me af waarom ik het niet zag op mijn S23u
Opties

het ging  om dat ik nergens dit  onderstaande symbool zag met de VoLTE1