Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Verbinding wordt tijdens bellen verbroken

(Onderwerp aangemaakt op: 16-12-2023 09:50 PM)
610 Weergaven
sjannie78
First Poster
Opties
Sinds vandaag valt de verbinding elke x weg als ik bel of gebeld wordt.
Dit is na 10 sec of 10 minuten 
Midden in een gesprek hangt de telefoon zelf op.
Er is een nieuwe sim kaart ingezet bij Vodafone maar dit zonder resultaat.
Meer mensen met dit probleem?
Wat kan dit zijn?
0 Likes
8 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties

Hallo, Heb je al geprobeerd de netwerkinstellingen te resetten? En heeft u bij uw netwerkprovider nagevraagd of er netwerkproblemen zijn? Andere dingen die u kunt proberen: 1. ga naar een andere locatie en controleer of het enig verschil maakt.

2. Plaats de simkaart in een andere telefoon en controleer.

3. Schakel bellen via wifi in in de instellingen van de telefoonapp.

0 Likes
sjannie78
First Poster
Opties
Als ik netwerk instellingen reset ben ik dan iets kwijt of gebeurd er dan verder niets waardoor er wat verloren gaat zoals foto's enz?

Vodafone waar ik de tel heb gekocht heeft gekeken naar een storing in het net maar was er niet en nieuwe sim gegeven zonder resultaat
Ook verschillende plekken gebeld overal zelfde ( verschillende steden )
0 Likes
Neo001
Legend
Opties
Wanneer u de netwerkinstellingen opnieuw instelt, worden uw WiFi- en Bluetooth-verbindingen ook opnieuw ingesteld en moet u opnieuw verbinding maken met de Wi-Fi- en Bluetooth-apparaten. Er gaan geen andere gegevens verloren.
Ien12
First Poster
Opties
Sinds kort hoor ik tijdens een gesprek een piep en daarna is het geluid weg. Meestal komt het na een minuutje weer terug, maar het herhaalt zich. Ik heb 2 maanden geleden een nieuwe samsung en nu dit probleem al.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Ien12,

Bedankt voor jouw bericht. Ervaar je dit ook bij het afspelen van muziek en of video en is jouw toestel helemaal up-to-date?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Ien12
First Poster
Opties
Soms is het ook bij filmpjes. Het rare was vandaag dat ik de Samsung hulp belde, dat ik 12 minuten zonder onderbreking had.
0 Likes
Ien12
First Poster
Opties
Het toestel is up to date. Ik heb kort geleden sonos boxen aangeschaft. Die doen het zonder onderbrekingen. Maar zou het daar mee te maken kunnen hebben?
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de informatie Ien12,

Wanneer de S23 niet aan de speakers zijn verbonden, hoor je de piep dan ook?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes