Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Verbinden met Android auto werkt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 25-05-2023 09:55 AM)
5279 Weergaven
Iwanvoijen
Pioneer
Opties
Ik heb sinds kort een Samsung S23 en deze kan niet verbinden met Android auto . Krijg de melding dat de verbinding mislukt is. Vandaag een update van de filmware uit laten voeren bij de Skoda dealer en daarna werkt het nog steeds niet. Wie kan mij helpen? Groeten Iwan 
0 Likes
Spring naar oplossing
79 Antwoorden
j0hnnygt
Explorer
Opties

firmware is bijgewerkt door dealer, S22+ verbind in principe wel, maar bij kiezen voor Android auto (in auto) wordt er gevraagd om de draad verbinding opnieuw te doen?? Zoals gemeld de A50 werkt (met hetzelfde kabeltje) wel. Genoemde probleem doet zich ook voor in andere auto!! Rara 

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie j0hnnygt,

Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen, open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning. Scroll je dan iets naar beneden, dan zie je de optie staan om een Foutrapport in te dienen. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
j0hnnygt
Explorer
Opties

foutrapportage heden avond (4-7-2024) verzonden; ben benieuwd wat de bevindingen zijn!!!

Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update j0hnnygt,

Hou ons op de hoogte.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
j0hnnygt
Explorer
Opties

"Het probleem met S22 is opgelost", wat is/was de oplossing?? Graag antwoord alvorens ik een volledige uiteenzetting ga geven van mijn probleem (en instelleing ed.). 

0 Likes
j0hnnygt
Explorer
Opties

Hallo, ik heb op 4-7-2024 een foutrapportage ingezonden, nog steeds geen reactie, enig idee wanneer ik dat wel kan verwachten????? 

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update j0hnnygt,

Door de drukte kan het soms een tijd duren voordat er een antwoord wordt gegeven. In sommige gevallen wordt er ook intern met de fabrikant van de auto gecommuniceerd. Ze zijn er in ieder geval mee bezig. Ik hoop dat je zo snel mogelijk een antwoord ontvangt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
j0hnnygt
Explorer
Opties

dank voor je reactie. ik wacht dus nog maar even af 😥🤔

j0hnnygt
Explorer
Opties
  • bijna 2 maanden later: nog steeds GEEN REACTIE!! ??
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @j0hnnygt,

Voor de zekerheid kan je het beste de foutrapport opnieuw insturen. Laat weten als je dan nog geen reactie krijgt, ik controleer het dan intern.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes