Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Verbinden met Android auto werkt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 14-02-2024 12:23 PM)
483 Weergaven
Iwanvoijen
Pioneer
Opties
Ik heb sinds kort een Samsung S23 en deze kan niet verbinden met Android auto . Krijg de melding dat de verbinding mislukt is. Vandaag een update van de filmware uit laten voeren bij de Skoda dealer en daarna werkt het nog steeds niet. Wie kan mij helpen? Groeten Iwan 
0 Likes
79 Antwoorden
Iwanvoijen
Pioneer
Opties
Versie 11.0.635054-release
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hsllo @Iwanvoijen,

Wij kunnen op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Members_9yBE9Bt
First Poster
Opties

Ik heb precies hetzelfde probleem met mijn S23 en Skoda Scala uit 2021.  Bluetooth en opladen via USB kabel lukt wel . Verschillende kabels al geprobeerd.  Is er inmiddels al een oplossing?  

Apple carplay werkt wel 

0 Likes
Iwanvoijen
Pioneer
Opties
Vanuit Samsung niet, heb eind februari afspraak met Skoda voor een update van het systeem. Hoop dat het dan opgelost is.
0 Likes
Oplossing
Iwanvoijen
Pioneer
Opties
Gister een update firmware bij de Skoda dealer gehad en nu werkt het prima!
Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is mooi om te lezen Iwanvoijen,

Ik wens je nog veel plezier met jouw S23!

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
j0hnnygt
Explorer
Opties

Wat was/is de oplossing bij S22 (Plus)? Ik heb er (nog steeds) problemen mee (btw Samsung A50 werkt correct)

0 Likes
Iwanvoijen
Pioneer
Opties
Update firmware bij de autodealer.
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @j0hnnygt,

Bedankt voor jouw bericht. Is het lukt jouw autodealer hierover te contacteren?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
j0hnnygt
Explorer
Opties

firmware is bijgewerkt door dealer, S22+ verbind in principe wel, maar bij kiezen voor Android auto (in auto) wordt er gevraagd om de draad verbinding opnieuw te doen?? Zoals gemeld de A50 werkt (met hetzelfde kabeltje) wel. Genoemde probleem doet zich ook voor in andere auto!! Rara 

0 Likes