Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

USB STICK, in kan niet ...

(Onderwerp aangemaakt op: 03-08-2023 03:10 AM)
1834 Weergaven
Chrisbl
Pioneer
Opties
Hi, in kan alleen van m'n USB stick inhoud op m'n smartphone zetten. Mijn bedoeling is om foto's, e.d. die op m'n smartphone staan te overzetten op m'n USB stick, maar dat kan blijkbaar niet!! Ook in connectie kan ik USB tethering niet activeren, is blijkbaar uitgeschakeld, ik krijg het niet actief. Is dat dan normaal, dat van op smartphone photos naar de USB stick te downloaden??? Wie weet hier de oplossing voor?

Bedankt, Chris.

0 Likes
Chrisbl
Pioneer
Opties
OK, thanks 🙂
0 Likes
Chrisbl
Pioneer
Opties
Ik moet altijd terug opstarten, melding USB stick unsafe disconnected. SSD heb ik niet. Er staan in developer veel opties waarvan ik niks ken. In USB configuration stond op transferring files (samen met foto's). Ik wou testen voor USB thetering, maar blijft uitgeschakeld. Heb gezocht naar Samsung thetering app, niet te vinden. Ik kan dus nog altijd niet foto's of files die in gallery staan over downloaden op m'n USB stick ☹️
0 Likes
amcam
Explorer
Opties
Je moet op die drie puntjes (rechts) drukken en loskoppelen kiezen voor verwijderen
0 Likes
amcam
Explorer
Opties
Zie afbeeldingScreenshot_20230804_100213_My Files.jpg
0 Likes
Chrisbl
Pioneer
Opties
OK, bedankt, ik weet er maar erg weinig van. Ondanks alles en ik de developers opties dus heb krijg en kan ik nog niks met m'n USB stick. Ook ondanks ik in USB verschillende opties kan , maar 1 van de, heb ik thetering geprobeerd, geen reactie, blijft zeggen dat er geen USB is aangesloten alhoewel de connectie (charging) wel wordt herkent. Ik kan dus ondanks alles nog steeds geen photos die in m'n Samsung gallery staan niet naar m'n USB stick overzetten (Samsung noemt het transfereren). Ferm frustrerend.
Wederom bedankt 🙂
0 Likes
Neo001
Legend
Opties

USB-tethering wordt gebruikt voor verbinding met internet via USB. Het wordt niet gebruikt voor aansluiting op een USB-stick. Als de USB-stick niet wordt herkend, controleert u of de USB-stick werkt door deze op een andere telefoon of laptop aan te sluiten. Sluit je de USB-stick aan met een USB A naar USB C adapter, dan kan er een probleem zijn met de adapter. Het kan ook zijn dat de USB-stick beschadigd is of dat de formattering niet wordt herkend. S22 ondersteunt directe overdracht naar USB-stick of een SSD. Al geprobeerd met een andere USB-stick?

0 Likes
Chrisbl
Pioneer
Opties
Met een andere USB stick nee. Ik had ook hetzelfde probleem op m'n oude S9. De foto's op de stick worden probleemloos overgezet op de smartphone. Ook als ik opstart met USB stick reeds gekoppeld meldt de smartphone dat hij is opgestart via USB connectie. Mijn probleem is dat ik, ondanks ontwikkelaarsopties, ik foto's op de smartphone die in gallery staan niet kan op m'n USB stick kan zetten. Dus alleen van stick naar foon maar niet van smartphone naar USB stick.
Bedankt voor je advies, 🙂
0 Likes
Neo001
Legend
Opties

Ik snap het probleem nu. De foto's die je in de Galerij-app ziet, worden opgeslagen in de map Interne opslag> DCIM (WhatsApp-media wordt opgeslagen in een aparte map). Je hebt toegang tot de map met de app Mijn bestanden. Vanuit de DCIM-map kunt u ze verplaatsen naar de aangesloten USB-stick. U hoeft hiervoor geen ontwikkelaarsopties in te schakelen.

Chrisbl
Pioneer
Opties
🆗, hartelijk dank uw hulp en oplossing 😀
0 Likes
Chrisbl
Pioneer
Opties
☹️, ik ben naar die map geweest, er zijn maar een beperkt aantal foto's en ze sturen me altijd naar gallery app. Ook krijg ik geen link om de enkele foto's naar m'n USB stick te te transfereren. Dit is toch ferm frustrerend. Moet ik nu nog iets anders doen? Bedankt, Chris
0 Likes