Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung pass: tijdelijk niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw (163)

(Onderwerp aangemaakt op: 27-10-2023 05:47 PM)
120 Weergaven
GiselaM
Apprentice
Opties
Ik heb gister mijn s20 overgezet naar een s23, maar ik kom met geen mogelijkheid in Samsung Pass. Bij inloggen krijg ik steeds de melding: Samsung Pass is tijdelijk niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw. (163)

Waar kan dit aan liggen?
Ik hoor het graag!
GiselaM
Apprentice
Opties
Ook geprobeerd, maar helaas, nog steeds dezelfde melding...
0 Likes
GiselaM
Apprentice
Opties
Thnx!
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dit kan een bug zijn bij SmartSwitch. Eigenlijk moet je nooit instellingen en apps meenemen. Ik zou even een handmatige backup maken + fabrieksherstel.

Dit doe je zo:

Sluit de telefoon aan op een computer / usb opslag / externe hardeschijf.

Open de mijn bestanden app of via deze computer > telefoon > interne opslag. Je kunt alle mappen die jouw data hebben kopieren en er zo een backup van maken, vooral de map DCIM deze bevat al je foto's en video's van je camera.

In de Contacten app kun je via instellingen de Contacten exporteren. Dan krijg je een .vcf bestandje, deze kun je ook naar de pc kopieren en later op het nieuwe toestel zetten en dan importeren in de Contacten app.

- Whatsapp backuppen via de Cloud > dit kun je terug vinden in de instellingen van Whatsapp.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
MartijnK
MegaStar
Opties

@Members_cmPzSZ8 & @Dillerop 

Hi there, goedemiddag.

Heb je een nieuwe vingerafdruk ingesteld op de nieuwe telefoon? En ben je ook ingelogd met het zelfde Samsung account? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Members_cmPzSZ8
Journeyman
Opties

Hoi Martijn,

Ja vingerafdruk en zelfde samsung account op de nieuwe telefoon. 

Groetjes Esmeralda 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Members_cmPzSZ8 

Hoi Esmeralda, goedemorgen.

Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. 

Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Groeten,

Martijn

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_DpmfRSf, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Zo te lezen heb je zelf al een hoop geprobeerd om dit te verhelpen 👍 Heeft de tip van @Patrick je hierbij nog geholpen? Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @GiselaM, goedemorgen.

Ik zie hier meerdere berichten over voorbij komen. Heeft de tip van @Patrick je hierbij nog geholpen? Via onze Samsung Members-app kun je ook een foutrapport indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. 

Houd je ons op de hoogte? 

Goed weekend alvast en groeten,

Martijn

0 Likes
Members_cmPzSZ8
Journeyman
Opties

Dit helpt niet helaas.

0 Likes
Members_cmPzSZ8
Journeyman