Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

S23 plus flikkerende puntjes naast camera

(Onderwerp aangemaakt op: 04-06-2023 04:41 PM)
512 Weergaven
Meepie
Student
Opties
Hallo,

Ik heb sinds kort mijn s23 plus. Nu viel het mij op als ik mijn scherm aan doe dat er soms rechts naast de camera 4 puntjes beginnen te knipperen. Deze gaan na een tijdje weg en zijn er ook niet altijd. Daarvan ik het me nog niet gelukt een foto te maken maar ik heb gefilmt en als mijn scherm uit is zie je 4 paarse stippen knipperen. Weet iemand wat dit kan zijn en of dit hoort?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_Likbdzl,

Ik help je graag verder. Het gaat om de nabijheidsmeter. Dit wordt meestal helemaal geactiveerd wanneer je in een telefoongesprek zit. Het weet dan wanneer het jouw scherm moet uitschakelen en weer aan moet doen. Wanneer je meer informatie wenst kan je mij gerust weer een bericht sturen. Ik wens je nog veel plezier met jouw S24!

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Meepie
Student
Opties
Hier een foto voor als het filmpje niet werkt Screenshot_20230604_165154_Gallery.jpg
0 Likes
Members_Likbdzl
First Poster
Opties

Ben je er achtergekomen wat het is? Ik heb het ook op mijn S24.

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_Likbdzl,

Ik help je graag verder. Het gaat om de nabijheidsmeter. Dit wordt meestal helemaal geactiveerd wanneer je in een telefoongesprek zit. Het weet dan wanneer het jouw scherm moet uitschakelen en weer aan moet doen. Wanneer je meer informatie wenst kan je mij gerust weer een bericht sturen. Ik wens je nog veel plezier met jouw S24!

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes