Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Remove or edit widgets on one UI 6

(Onderwerp aangemaakt op: 13-12-2023 04:09 PM)
1020 Weergaven
DaMogwai
Apprentice
Opties

Sinds de update naar one UI 6 kan ik op het homescreen geen widgets of iconen bewerken of verwijderen. Iemand anders hier ook last van?
0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Swipe eens naar beneden en vind de softwarematige knop voor uitschakelen ect.

Houd de uitschakel knop lang ingedrukt totdat er staat veilige stand, start het toestel eens op in veilige stand. Zijn er daar ook bugs? Als je weer uit veilige stand komt door opnieuw op te starten is er dan verschil?

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
DaMogwai
Apprentice
Opties
Nou ik heb het gevonden! Had ondertussen Nova Launcher geïnstalleerd. Nadat ik het Samsung startscherm als standaard in had gesteld werkte alles goed! Wanneer ik naar het Samsung startscherm ga wanneer Nova de standaard is heb ik deze bug.

Nogmaals bedankt voor het mee denken!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Erg vreemd.

Reset het startscherm eens..

Instellingen > apps > Startpagina One UI > opslag > Gegevens wissen. Helpt dit?
DaMogwai
Apprentice
Opties
Nee helpt niet 😞

Als ik iets selecteer krijgt ik dit:
https://www.dropbox.com/scl/fi/cnn0kpscqbkxiy5hyve40/Screenshot_20231213_161906_One-UI-Home.jpg?rlke...

Alleen een info icoon.

Heb ook al de cache van de hele telefoon gewist via recovery modus.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@DaMogwai 

Ga eens naar een lege plek op je startscherm en houdt dit ingedrukt met je vingers. Als het goed is zie je nu wat iconen aan de onderkant, klik op instellingen en zoek de optie Lay out startscherm vergrendelen, staat deze toevallig perongelijk aan? Anders even uitzetten.

DaMogwai
Apprentice
Opties
Nee deze staat niet aan. Snap er ook niks van. Bedankt voor het meedenken in ieder geval!
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Swipe eens naar beneden en vind de softwarematige knop voor uitschakelen ect.

Houd de uitschakel knop lang ingedrukt totdat er staat veilige stand, start het toestel eens op in veilige stand. Zijn er daar ook bugs? Als je weer uit veilige stand komt door opnieuw op te starten is er dan verschil?

Oplossing
DaMogwai
Apprentice
Opties
Nou ik heb het gevonden! Had ondertussen Nova Launcher geïnstalleerd. Nadat ik het Samsung startscherm als standaard in had gesteld werkte alles goed! Wanneer ik naar het Samsung startscherm ga wanneer Nova de standaard is heb ik deze bug.

Nogmaals bedankt voor het mee denken!
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Die had ik niet zien aankomen! Ik ging ervan uit dat je de standaard launcher gebruikte. Top dat het wel werkt nu.