Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

ontgrendelen via 2 codes

(Onderwerp aangemaakt op: 23-05-2024 11:42 AM)
960 Weergaven
voicemail
Explorer
Opties
Hallo,

Ik kom van een Galaxy A41 waar ik 2 codes moest invoeren om mijn toestel te ontgrendelen, nl. 1 voor de pincode en een 2de voor het scherm/toestel waarbij ik een andere code kon kiezen dan de eerste (wat ik ook veiliger vind).

Ik heb nu een Galaxy S23 gekocht en moet bij het opstarten idd nog 2 codes ingeven maar kan nergens vinden hoe ik die 2de code kan wijzigen.

Iemand die mij daarbij kan helpen? 🙏

Alvast bedankt!
Spring naar oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie voicemail,

Meestal is de 1ste code bij het opnieuw opstarten voor jouw Simkaart en de 2de voor het toestel/schermvergrendeling. Ga hiervoor naar Instellingen --->  Biometrie en Beveiliging ---> Andere Beveiliging instellingen --->  Vergr SIM kaart instellen. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
voicemail
Explorer
Opties
Ik heb op mijn S23 geen Biometrie & Beveiliging maar enkel Beveiliging & Privacy...
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @voicemail,

Het is inderdaad 'Beveiliging & Privacy'. Een foutje van mijn kant. Bij de menu vind je helemaal onderin 'Andere beveiligingsinstellingen'. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
voicemail
Explorer
Opties
Ik heb wel Meer beveiligingsinstellingen gevonden maar daaronder kan ik niets aanpassen buiten een nieuwe pin invoeren1717001263850.jpg1717001263871.jpg
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update voicemail,

Hier kan je de pincode van jouw Sim-kaart wijzigingen, iets dat jouw toestel vraagt na het opnieuw opstarten. Of wou je een andere Pincode wijzigen?

Om jouw schermbeveiliging Pincode te wijzigigen ga je naar Instellingen ---> Vergrendelscherm ---> Type schermvergrendeling ---> Pincode. Hier kan je een nieuwe Pincode invoeren.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
voicemail
Explorer
Opties
Ja ik wil de 2de pincode dat mijn gsm vraagt bij het opstarten van mijn toestel wijzigen, niet de 1ste. Waarom moet men anders 2 x een code invoeren als het 2 x dezelfde is, niet logisch. Bij mijn vorig toestel A41 kon ik dat, wat logisch lijkt (voor de veiligheid) dat men 2 verschillende codes heeft bij het op- of herstarten van het toestel
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

bedankt voor jouw reactie voicemail,

De 1ste code is meestal de pincode van de simkaart.

De 2de code is meestal van het vergrendelscherm.

Is dit bij jou dus anders?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
voicemail
Explorer
Opties
Nee ik moet bij het opstarten van mijn gsm idd een 1ste code ingeven om mijn simkaart te deblokkeren en dan moet ik een 2de code ingeven en het is die 2de code die ik wil veranderen (of omgekeerd) want ik wil geen 2 x dezelfde code maar net 2 verschillende en dat lukt niet
Oplossing
voicemail
Explorer
Opties
Het is mij gelukt Ajay! Vraag me niet hoe juist maar jouw uitleg zal zeker geholpen hebben! 😜 Eéntje via vergrendelscherm & Aod en de andere via beveiliging & privacy 😅 Bedankt voor jouw geduld 🙏
Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is heer erg mooi om te lezen voicemail,

Ik wens je nog veel plezier met jouw S23!

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes