Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

NFC probleem

(Onderwerp aangemaakt op: 27-07-2023 09:00 PM)
1318 Weergaven
Opties
Goedenavond allemaal.
Sinds ik mijn S23u in bezit hebt, heb ik gemerkt dat bijna elke keer dat ik een betaling met mijn smartphone wil doen, de NFC lijkt te blijven hangen. Om het weer werkend te krijgen, moet ik de scherm uit en weer aan doen, en daarna vraagt het om te betalen met biometric vingerafdruk. Of ik moet de NFC even uit doen en weer aan, dan werkt het wel. Heeft iemand enig idee waarom dit gebeurt? Ik heb ook een nieuwe gel hoes gekocht maar de probleem blijft zich voordoen. 
Mvg en fijne avond nog! 
0 Likes
Spring naar oplossing
15 Antwoorden
Opties
Okido, heb het gedaan, ik zal het even bekijken, en dan laat ik het weten. Nogmaals bedankt
0 Likes
Opties
UPDATE!
Ik heb de gegevens van de NFC App verwijderd, en de tel. Herstarten, helaas de problemen is niet opgelost. Ik vrees dat het niet een software probleem is maar meer een hardware probleem. Ik heb ook de ING App opnieuw geïnstalleerd, alvorens de NFC te gebruiken voor betalingen. Ik wil het liefst niet de tel resetten, want het vraagt veel tijd om alles weer in orde te krijgen. Nog meer tips?
Bvd en vriendelijke groet
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Wanneer je je telefoon terugzet naar de fabrieksinstellingen maak dan eerst een back-up van je telefoon en vergeet WhatsApp daarbij niet 😇 Stel je telefoon vervolgens als nieuw in en zet alleen een back-up terug van je contacten en media bestanden, stel je apps één voor één in vanuit de Google PlayStore en Galaxy Store. Maakt dit geen verschil dan zal een serviceverzoek de volgende stap worden. Je kan hierbij kiezen uit het langs brengen van je telefoon bij één van de service punten of het aanmelden van je telefoon voor de ophaalservice. Kijk hier voor meer informatie: 

• Samsung Service Punten: https://bit.ly/2CKz9mr
• Samsung Ophaal Service: https://bit.ly/3eckAdW

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Opties
Hey Martijn, Goedemiddag! En bedankt voor je reply. Ik zal het even proberen om een herstel uit te voeren. Hopelijk lost het wel op. Daarna wordt het naar een service punt
Opties
!!!Update!!!
Sinds afgelopen maandag ben ik overgestapt naar KPN mobiel, en heb een nieuwe simkaart gekregen. Sindsdien lijkt de problemen met NFC betalingen te zijn plotseling opgelost. Ik heb geen herstel van mijn telefoon gedaan of iets dergelijks. Hopelijk blijft het goed werken.
Mvg en een fijne avond nog!
Opties
!!!Update!!!
Sinds afgelopen maandag ben ik overgestapt naar KPN mobiel, en heb een nieuwe simkaart gekregen. Sindsdien lijkt de problemen met NFC betalingen te zijn plotseling opgelost. Ik heb geen herstel van mijn telefoon gedaan of iets dergelijks. Hopelijk blijft het goed werken.
Mvg en een fijne avond nog!