Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Gehackt

(Onderwerp aangemaakt op: 28-04-2024 11:42 AM)
682 Weergaven
johanell
Journeyman
Opties
Mijn buren luisteren mij gespreken mee van de hele dag ook al staat mijn telefoon uit kunnen ze nog alles horen ik heb alles uitgezet wat ook maar kan verbinden met een ander apparaat maar zodra ik 4g aan zet horen ze alles waar ik ook ben
Hoe kom ik hier vanaf fabriekinstelling helpt niet virus scanner vind niets
0 Likes

3 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

De kans dat de buren spyware op jouw telefoon hebben staan is extreem klein. Een fabrieksherstel lost dit soort problemen altijd op.

Quickshare is niet verantwoordelijk voor het probleem dat je ervaart. Dit hoef je dus ook niet te verwijderen.

Waarom denk je dat ze alles horen?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
johanell
Journeyman
Opties
Heb ik al gedaan heb ook al aangifte gedaan bij politie maar bewijs is lastig maar bedankt

Oplossing
TessaV
Moderator
Moderator
Opties

Hi @johanell

Wij kunnen hier geen antwoord op geven, omdat wij geen verstand hebben in dit soort zaken. Als jij er zeker van bent dat jij wordt afgeluisterd door de buren, raad ik je aan om eens een bericht naar hun te sturen, het gesprek aan te gaan hierover als dat mogelijk is, of om eens verder te kijken met de politie hier in. Overigens raad ik je nogmaals aan om jouw toestel eens een hard reset te geven en om jouw wachtwoorden te veranderen, zo ook jouw Wi-Fi. Hierna lijkt het me sterk dat iemand zou kunnen kijken in jouw toestel. 

Laat even weten of het zo lukt! 

Groetjes, 

Tessa 

15 Antwoorden
johanell
Journeyman
Opties
Quick share doe ik uit via de apps maar gaat gewoon weer aan kan hem ook niet verwijderen er staat wel steeds dat hij niet verbonden is hoe kan ik de compleet verwijderen
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

De kans dat de buren spyware op jouw telefoon hebben staan is extreem klein. Een fabrieksherstel lost dit soort problemen altijd op.

Quickshare is niet verantwoordelijk voor het probleem dat je ervaart. Dit hoef je dus ook niet te verwijderen.

Waarom denk je dat ze alles horen?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
johanell
Journeyman
Opties
Ik woon in een rijtjes huis waar de muur niet geïsoleerd is dus ik hoor het 100 % daar is geen twijfel aan maar ik heb intussen me google account uitgezet en ook de one drive waarschijnlijk hebben ze mijn google account gehackt
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @johanell,

Bedankt voor jouw bericht. Wanneer je ervan zeker bent dat je bent gehackt , raden we aan om jouw wachtwoorden te veranderen en een fabrieksreset uit te voeren, waarbij je niet de back-up automatisch terugzet, maar alles 1 voor 1 weer handmatig terugzet. Wanneer je bewijs hebt, kan je kan hiervan ook een melding maken bij de politie. 

Met groet,

Ajay

Community Manager
Oplossing
johanell
Journeyman
Opties
Heb ik al gedaan heb ook al aangifte gedaan bij politie maar bewijs is lastig maar bedankt
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie johanell,

Ik hoop dat je gauw hier geen last meer van hebt. Waren er nog verder aanwijzingen dat je bent gehacked?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
johanell
Journeyman
Opties
Zeker ze zeggen gewoon het bedrag wat ik op de bank heb staan ook hebben ze me loonstrook gezien noem maar op alles ik hoop dus dat dit allemaal kwam door me google account ook het live luisteren van de hele dag weet iemand of dit mogelijk is via google ? Of moet ik nog ergens anders aan denken
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo johanell,

Er zijn wel 3de parrtij apps die wellicht dit mogelijk maken. Je kan proberen een fabrieksreset doen zonder de back-up automatisch terug te zetten. Je ziet dan zelf alle apps dat zelf handmatig 1 voor 1 terug.

Met groet,

Ajay

Community Manager
johanell
Journeyman
Opties
Welke apps moet ik dan aan denken kan ik kijken of er iets tussen staat
0 Likes