Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen notificatie van gemiste oproep S23

(Onderwerp aangemaakt op: 11-10-2024 01:50 PM)
341 Weergaven
Denise078
First Poster
Opties

Nadat ik een oproep gemist heb, komt op mijn scherm geen gemiste oproep te staan en er is ook geen badge bij de Telefoonapp. 

5 Antwoorden
Alice
Moderator
Moderator
Opties

Hoi @Denise078,

Goed dat je contact met ons opneemt. Heb je al gecontroleerd of "Stil" aanstaat? Zo ja, dan kan dat de reden zijn waardoor je geen notificaties ontvangt. Je kan dit controleren door op jouw scherm van boven naar beneden te swipen en vervolgens het Quick Settings-panel te controleren. 

Groetjes,

Alice

rsz-846676
0 Likes
DvtH
First Poster
Opties
Klopt. Maar helaas is dat het niet.
0 Likes
Alice
Moderator
Moderator
Opties

Goed dat je het in ieder geval eventjes hebt gecontroleerd. Ontvang je wel meldingen van andere apps? Zo ja, dan raad ik je aan om eventjes naar "Instellingen > Apps > Telefoon" te gaan en te kijken of bij "Meldingen" de meldingen op "Geluid en trillen toestaan" staan en daarnaast ook te controleren of de meldingstypen allemaal op "Toegestaan" zijn ingesteld. Als hier iets niet goed staat, dan is dat waarschijnlijk de reden waarom je geen gemiste oproepen ziet.

Groetjes,

Alice

rsz-846676
0 Likes
DvtH
First Poster
Opties
Hi Alice,

Dit heb ik allemaal al gedaan ook voicemail aan uit etc etc. Ik krijg niets te zien.😢
0 Likes
Alice
Moderator
Moderator
Opties

In dat geval raad ik je aan om jouw telefoon eens in de "Veilige modus" te zetten. In deze stand staan alle apps die niet van ons zijn standaard uit en kunnen wij even controleren of een app van een andere ontwikkelaar de reden is waardoor je geen meldingen ontvangt. Laat iemand je bellen terwijl jouw telefoon in deze stand staat en neem uiteraard niet op. Mocht je dan wel een gemiste oproep hebben, dan weten wij zeker waar dit aan ligt. 

Op deze pagina vind je meer informatie over hoe je jouw telefoon in de Veilige modus plaatst: https://bit.ly/2ReyK2G.

Groetjes,

Alice

rsz-846676
0 Likes