Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Facebook

(Onderwerp aangemaakt op: 05-03-2024 06:45 PM)
392 Weergaven
Marja123
Explorer
Opties
Ik heb een probleem met Samsung s23 plus ik krijg sinds ik deze telefoon heb geen meldingen meer van verjaardagen op Facebook de telefoon blokkeert iets maar ik kan niet vinden wat het is kunnen jullie helpen?
Mvg marja 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Marja123
Explorer
Opties
Ik moet bij de zoek functie kijken en dan zie ik ze staan

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 Antwoorden
Honesty
Navigator
Opties
Hoi Marja123, die meldingen van verjaardagen krijgt niemand meer van Facebook. Het ligt niet aan je telefoon. Soms komt ineens meldingen, maar niet steeds als voorheen.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Marja123,

Bedankt voor jouw bericht. Is je S23 en Facebook app helemaal up-to-date? Kijk ook e.v. bij Instellingen ---> Meldingen ---> App-meldingen en zoek Facebook op.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Marja123
Explorer
Opties
Ik heb van alles geprobeerd dit ook allemaal maar het is begonnen met deze telefoon bij de s21 plus had ik er geen last van
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Marja123,

Ook wanneer je jouw toestel opnieuw opstart? Zie je wel de verjaardag meldingen bij jouw notificaties in de Facebook App zelf?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Oplossing
Marja123
Explorer
Opties
Ik moet bij de zoek functie kijken en dan zie ik ze staan
Ajay-A
Community Manager
Opties

Mooi om te lezen dat je eruit bent gekomen Marja123!

Ik wens je nog veel plezier met jouw S23!

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Marja123
Explorer
Opties
Ja het werkt niet prettig elke keer kijken wanneer iemand jarig is ik hoorde dat bij de iPhone het wel kan misschien word het tijd dat ik overstap naar een iPhone
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Marja123,

Op mijn S23 krijg ik wel de melding van verjaardagen. Anders kan je proberen de App te verwijderen en dan weer opnieuw te installeren. Wellicht staan de meldingen dan weer goed. Wij kunnen op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes