Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Camera s23 geeft gele foto's

(Onderwerp aangemaakt op: 31-12-2023 03:31 PM)
1108 Weergaven
Ilsonwheels
Journeyman
Opties
Dag! Ik heb de s23. Altijd Samsung galaxy gehad vanwege de goede kwaliteit van de foto's. Maar als ik foto's maak met de s23 dan ziet het er op het scherm oke uit en als ik de foto ophaal via galerij dan gooit mn telefoon er en gele waas overheen. Ik zie het beeld verspringen van de foto die ik nam naar een vergeelde foto.. Kan dit anders? Ik gebruik de foto's voor mn werk en ben hier eigenlijk niet zo blij mee 😭
0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Heb je de camera al gereset?

Instellingen > apps > camera > opslag > gegevens wissen. Gaat het hierna beter? Zo nee post wat voorbeeld foto's
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Ilsonwheels ,

Bedankt voor jouw bericht. Staat de hoge efficiëntie aan? Je kan dit controleren door te gaan naar Camera ---> Tandwiel icoon ---> Geavanceerde video-opties ---> Video's met hoge efficiëntie. Hier kan je ook HDR10+-video's mode aanzetten.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
9 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Heb je de camera al gereset?

Instellingen > apps > camera > opslag > gegevens wissen. Gaat het hierna beter? Zo nee post wat voorbeeld foto's
Ilsonwheels
Journeyman
Opties
Hoi Patrick, meteen even gedaan en het lijkt te helpen(jippieee!!) Morgen ga ik het nog een keer uittesten bij daglicht. Dank alvast voor je reply
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Hoop dat het hiermee is opgelost ✌️😁
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
En is het opgelost?
Ilsonwheels
Journeyman
Opties
YES! Mn foto's zien er weer prima uit. Dank je voor je hulp. En een fijne dag gewenst
Ilsonwheels
Journeyman
Opties
Yes!! Nog een vraagje... Als ik binnen bewegende beelden film en de beelden bekijk zijn ze erg korrelig. Ook weer meer dan mn vorige samsung. Heb je hier ook nog een tip voor?
Grtzzz!
0 Likes
Ilsonwheels
Journeyman
Opties
Had je dit bericht ook gezien? Of moet ik dan een nieuwe topic starten?
0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Ilsonwheels ,

Bedankt voor jouw bericht. Staat de hoge efficiëntie aan? Je kan dit controleren door te gaan naar Camera ---> Tandwiel icoon ---> Geavanceerde video-opties ---> Video's met hoge efficiëntie. Hier kan je ook HDR10+-video's mode aanzetten.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Ilsonwheels
Journeyman
Opties
Hoi Ajay, ik heb de boel aangepast en het is beter nu. Dank! Fijn dat ik mn vragen hier kon stellen 🫶