Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Camera - foto en video gezichten en personen wazig

(Onderwerp aangemaakt op: 18-03-2024 06:07 PM)
626 Weergaven
Members_0PkXpSP
Apprentice
Opties

Foto's zijn bij mij niet scherp 9 van de 10, wazig zelfs. S23 Plus nov 2023 aangeschaft en nu de malle molen in. Ik kwam er tijdens de wintersport (Feb 2024) achter dat alle foto's/video's met name personen helemaal wazig zijn. Vandaag alle foto's op het grote scherm bestudeerd, helaas heel veel wazige gebieden niet te verwarren met bokeh. Eerlijk is eerlijk - een paar foto's (3 van circa 100) in de portretstand zijn gruwelijk/SLR scherp en een mooi dynamisch bereik zelfs. Waren ze allemaal maar zo.

Ik ben benieuwd wat de reparateur vindt en hoe Samsung dit gaat oplossen als er feitelijk niks stuk is. En wie heeft nog meer last van wazige foto's? Dus niet zo zeer het banana blur fenomeen maar dat juist de personen/ lichamen / de gezichten echt compleet wazig zijn.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_0PkXpSP,

Bedankt voor jouw bericht. Is jouw toestel helemaal up-to-date en kan je ons voorzien van een voorbeeld foto en aangaven op welke fotostand het stond?

Met groet,

Ajay  

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
6 Antwoorden
Members_0PkXpSP
Apprentice
Opties

Rijkelijk te laat en wellicht ten overvloede: Foto's zijn bij mij niet scherp 9 van de 10, wazig zelfs. S23 Plus nov 2023 aangeschaft en nu de malle molen in. Ik kwam er tijdens de wintersport (Feb 2024) achter dat alle foto's/video's met name personen helemaal wazig zijn. Vandaag alle foto's op het grote scherm bestudeerd, helaas heel veel wazige gebieden niet te verwarren met bokeh. Eerlijk is eerlijk - een paar foto's in de portretstand zijn gruwelijk/SLR scherp en een mooi dynamisch bereik. Waren ze allemaal maar zo. Ik ben benieuwd wat de reparateur vindt en hoe Samsung dit gaat oplossen. En wie heeft nog meer last van wazige foto's? Dus niet zo zeer het banana blur fenomeen maar dat juist de personen/ lichamen / de gezichten echt compleet wazig zijn.

Rectificatie 21/3/2024: was te wijten aan een defect. Onder garantie gerepareerd. Na 2 dagen weer terug. Daarvoor hulde aan Samsung. Zoals eerder verondersteld in de portret stand een paar waanzinnige foto's gemaakt, dus als de camera dat nu altijd doet dan is de camera van de S23+ zeker een aanrader als je mooie foto's wilt maken. Morgen krijg ik 'm terug - als het nog steeds niet goed is dan ben ik hier morgen terug en pas ik hier mijn bevinding aan op 22/03/2024.

Update 13/12/2024: Beelden van hoofdcamera wazig. Paar maanden geleden geconstateerd. Tja vrij teleurstellend. Ik heb er geen vertrouwen meer in...

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_0PkXpSP,

Bedankt voor jouw bericht. Is jouw toestel helemaal up-to-date en kan je ons voorzien van een voorbeeld foto en aangaven op welke fotostand het stond?

Met groet,

Ajay  

Community Manager
0 Likes
Members_0PkXpSP
Apprentice
Opties

Woensdag (gister 20/3) opgehaald ter reparatie en morgen (22/3) al weer retour. Servicebon "Je klacht werd veroorzaakt door een defect module. We hebben het defecte onderdeel vervangen voor een nieuwe."

Hopelijk opgelost en hulde voor de service van Samsung. Onder garantie gerepareerd. @Ajay-A  ik had alle instellingen geprobeerd incl. camera en factory reset.

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is heel mooi om te lezen Members_0PkXpSP,

Ik wens je nog veel plezier met jouw S23!

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Members_0PkXpSP
Apprentice
Opties

Tja weer stuk of wazige beelden met de hoofdcamera van de s23plus.  Ik heb er geen vertrouwen meer in. Even kijken hoe Samsung dit kan oplossen.

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_0PkXpSP,

Bedankt voor de melding. Het is zuur om te lezen dat het je weer is overkomen. Heb je jouw S23+ opnieuw weer aangemeld?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes