Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Anonieme berichten in FB groepen plaatsen

(Onderwerp aangemaakt op: 30-05-2024 11:54 PM)
1056 Weergaven
voicemail
Explorer
Opties
Hallo, weet iemand waarom ik geen anonieme berichten kan posten in mijn FB groepen (zie printscreen in bijlage)? Heb de beheerders gecontacteerd maar die hebben mij niet geblokkeerd en zeggen dat ik het probleem aan FB moet melden maar dat is onbegonne werk om FB te contacteren.
Ik dacht eerst dat het aan mijn oude gsm A41 lag maar inmiddels heb ik een S23 en kan nog steeds niets anoniem plaatsen.
Hopelijk kan iemand mij raad geven of mij vertellen aan wat het kan liggen (instellingen of zo)?
Alvast bedankt voor de hulp. 🙏

image

6 Antwoorden
Jimboo84
Black Belt 
Opties
Het enige dat je kunt is rapporteren via de Facebook app, want dit is een Meta probleem. Liefst dan nog in het Engels want Nederlandse support onder ontwikkelaars bestaat bijna niet.

Ik post nooit anoniem, net getest, ik kan het wel met mijn S24 Ultra
1717151781423.jpg1717151781435.jpg1717151781458.jpg1717151781480.jpg
voicemail
Explorer
Opties
Ja ik post meestal ook niet anoniem maar soms in bepaalde situaties nodig. Heb al geprobeerd om dit via de FB app te rapporteren maar is hopeloos 🙄 en antwoorden doen ze zelden! Toch bedankt voor de hulp en fijn weekeinde
0 Likes
voicemail
Explorer
Opties
Zou u mij kunnen zeggen hoe ik op uw bijgevoegde pagina's kan komen want kan het niet echt vinden? 🤔 Tevens wat is dit juist telefoon schudden want nog nooit van gehoord? 😅
Dank u wel 🙏
0 Likes
Jimboo84
Black Belt 
Opties
Schudden telefoon functie heeft nooit gewerkt. Als je normaal waar dan ook op Facebook zit en schud, zou je een foutrapport moeten kunnen sturen.

Zie screenshot 1717168156208.jpg
voicemail
Explorer
Opties
Ok ik probeer het. Dank u wel
voicemail
Explorer
Opties
Heb dit inmiddels, dankzij uw hulp, een melding aan FB kunnen doen maar ontving geen bevestiging of melding daarvan dus geen idee of het gelukt is of niet 🙄
0 Likes