Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Always on Display

(Onderwerp aangemaakt op: 30-03-2024 10:59 PM)
1168 Weergaven

Ik heb deze vraag ook!

martin1975
Student
Opties
Na de laatste update is de Always on Display heel donker. Weet iemand hoe ik het weer lichter krijg, of is die optie voorgoed weg?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

Als je Good Lock download uit de Samsung Store en dan Lockstar installeert, kan de de helderheid van AOD aanpassen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
Oplossing
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

Als je Good Lock download uit de Samsung Store en dan Lockstar installeert, kan de de helderheid van AOD aanpassen.

Ladycheyenne
First Poster
Opties
Dit heeft gewerkt bedankt!
martin1975
Student
Opties
Ja Good Lock gevonden via YouTube en het heeft gewerkt! Voor degene die geen Samsung Store heeft en Good Lock niet kunnen vinden is in de Play Store de app Fine Lock die het zelfde is.
0 Likes
Members_WbPIOQH
Student
Opties

Heb ik ook. Sterker nog, na een bepaalde tijd gaat de Always on Display gewoon uit. Moet ik het hoesje (auto wake hoesje) even open doen, is 'ie er weer. En daarna gaat hij naar een bepaalde tijd weer uit. Zo hoort een Always on Display niet te werken. Is indedaad bij mij ook na de laatste update van vorige week.

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_WbPIOQH,

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen, open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning. Scroll je dan iets naar beneden, dan zie je de optie staan om een Foutrapport in te dienen. Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en nagaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
eschzuid
First Poster
Opties
Na de update, krijg ik mijn agenda niet meer te zien bij Always on display. Hoe kan ik dir weer activeren?
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @eschzuid,

Bedankt voor jouw bericht. Had je ook Goodlock app geïnstalleerd? Zie e.v. de onderstaande link voor meer informatie.

https://bit.ly/4aJvyC2

Met groet,

Ajay  

Community Manager
0 Likes