Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

WiFi bellen doet het niet meer sinds One UI 5 update

(Onderwerp aangemaakt op: 28-10-2022 05:32 PM)
1242 Weergaven
DHJ1982
Voyager
Opties
Heeft iemand hier ook last van? Ben afhankelijk hiervan voor bellen in mijn huis ivm met slecht netwerk ontvangst, maar kan nu die echt alleen bellen met WhatsApp. Heel irritant.
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
DHJ1982
Voyager
Opties
Opgelost! Net m'n telefoon opnieuw opgestart na deze stappen en dat heeft gewerkt. Icoontje is weer terug. Bedankt voor je tijd!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

12 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

S22 Ultra hier Android 13, Wi-Fi bellen werkt prima. Krijg je een foutmelding?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
DHJ1982
Voyager
Opties
Dat verbaast mij niks, bij jou werkt altijd altijd alles perfect 🙄. Maar nee, geen foutmelding, maar zie geen symbooltje meer naast de Wifi en merk het aangezien ik geen ontvangst meer heb tijdens bellen.

Zie overigens dezelfde klachten op buitenlands forum van Samsung
0 Likes
DHJ1982
Voyager
Opties
Mijn vrouw haar S10 heeft geen One UI 5 en die heeft nog wel steeds WiFi bellen met icoontje
0 Likes
Neo001
Legend
Opties
Hallo, Heb je na de update gecontroleerd of de optie voor bellen via wifi op de een of andere manier is gereset na de update?

Phone-app > Instellingen > Bellen via wifi.

Als het al is ingesteld op Wi-Fi-voorkeur, schakel dan over naar Mobiel netwerkvoorkeur. Schakel de SIM-schakelaar uit en weer in. Doe nu achteruit (schakel over naar Wi-Fi bij voorkeur) en schakel de SIM-schakelaar uit en in.

Controleer of dit helpt.

Screenshot_20221028_194137_Wi-Fi Calling.jpg
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ga eens naar knoppen bewerken en kijk of het icoontje daar tussen staat en of je het terug kan zetten.

Screenshot_20221028_195025_One UI Home.pngScreenshot_20221028_195018_One UI Home.png
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
DHJ1982
Voyager
Opties
Zojuist de stappen doorlopen, maar geen resultaat helaas
0 Likes
DHJ1982
Voyager
Opties
Staat erbij en aan. Inmiddels alles geprobeerd met aan en uit maar niks helpt. Icoontje komt niet terug
0 Likes
DHJ1982
Voyager
Opties
Kun jij het is aanzetten en een screenshot nemen zodat ik kan zien of jij wel een icoontje hebt naast je Wifi signaal? Dan weet ik of wat je net zei ook echt klopt. Dat symbooltje zou namelijk meteen in je balk moeten komen zodra je het aanzet
0 Likes
Oplossing
DHJ1982
Voyager
Opties
Opgelost! Net m'n telefoon opnieuw opgestart na deze stappen en dat heeft gewerkt. Icoontje is weer terug. Bedankt voor je tijd!