Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Wel geluid in stille modus voor bepaalde contactpersonen

(Onderwerp aangemaakt op: 22-07-2023 10:50 AM)
6867 Weergaven
Mar79Z
Student
Opties
Ik lees op internet veel over hoe je in de niet storen modus alsnog gebeld kunt worden met geluid door bepaalde personen. Ik wil dit echter ook graag zonder de niet storen modus in te stellen. Dus als ik het geluid uit heb staan, dat mijn kind of de alarmcentrale van mijn alarm mij wel met geluid kan bellen. Is dit mogelijk en zo ja, hoe? 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Niet ideaal, maar het kan worden bereikt met routines. Je kan oproepen van bepaalde mensen laten overgaan wanneer jouw telefoon op stil staat met behulp van een routine. En dan het geluid weer dempen met een andere routine.

Screenshot_20230722_112945_Modes and Routines.jpg

Screenshot_20230722_120305_Modes and Routines.jpg

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
6 Antwoorden
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Niet ideaal, maar het kan worden bereikt met routines. Je kan oproepen van bepaalde mensen laten overgaan wanneer jouw telefoon op stil staat met behulp van een routine. En dan het geluid weer dempen met een andere routine.

Screenshot_20230722_112945_Modes and Routines.jpg

Screenshot_20230722_120305_Modes and Routines.jpg

0 Likes
Mar79Z
Student
Opties
Zoals ik schrijf, wil ik het juist als niet storen NIET ingeschakeld is. Maar dank voor uw reactie
0 Likes
Visje123
Voyager
Opties
Probeer het volgende: Instellingen > Meldingen > niet storen > klik op niet storen (niet storen moet uit staan), klik op oproepen en berichten en voeg contacten toe en klik op gereed.
Ga naar de app Standen en Routines op je telefoon. Kies routines. Klok op de + r boven. Kies onder ALS handmatig starten. Ga bij DAN via meldingen naar niet storen en zet dat op aan. Klik op opslaan. Geef de routine een naam (l boven in scherm).
Er wordt vervolgens gevraagd of je een widget van de routine op je startscherm wilt toevoegen. Doen. Ik heb dit zelf ook en werkt voortreffelijk. Kijk vooraf of je startscherm toegankelijk is via de instellingen. Met 1 klik op de widget zet je de routine aan of uit.
Hoop voor je dat dit de oplossing voor je is.
0 Likes
Visje123
Voyager
Opties
Voor alle duidelijkheid wil ik je nog even attenderen op het feit, dat als je de routine wilt instellen, het geluid van je telefoon wel op aan moet staan. Overigens kan je behalve cp ook nog via instellingen, meldingen, niet storen, toestaan tijdens niet storen, ook apps zoals bijvoorbeeld noodmeldingen en klok (wekker) .
Mar79Z
Student
Opties
Ik wil wel notificaties ontvangen, maar heb altijd al mijn geluiden uit staan. Maar wil dat mijn kind mij wel altijd kan bellen met geluid, ook snachts bijvoorbeeld.
0 Likes
Mar79Z
Student
Opties
Ik heb gisteren zitten puzzelen en denk idd dat het op die manier opgelost kan worden. Ik laat m'n kind straks even bellen om te zien of dat werkt. Kon alleen niet ontdekken of dat met geluid kan als de telefoon op stil staat. Want ik wil apps van WhatsApp niet met geluid ontvangen.
0 Likes