Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Vreselijke update: One UI 7

(Onderwerp aangemaakt op: 12-06-2025 10:28 PM)
567 Weergaven
harmkedg
Apprentice
Opties

Sinds ik die one ui7 heb geïnstaleerd vandaag kan ik niet meer overweg met de telefoon. Niks is meer hetzelfde en het lijkt nu te erg op iphone met het meldingscherm. Liefst zsm een nieuwe update die het terug draai.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie harmkedg,

We raden dan aan om een foutrapport hierover in te dienen via de Samsung Members-app.  Ga hierbij naar Ondersteuning ---> Feedback verzenden ---> Klik op het potlood icoon ---> Foutrapport.  Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. 
-------------------------------
1. Reproduceer het probleem
2. Leg het vast op foto of video (zover het kan)
3. Druk lang op het Samsung Members-pictogram op het scherm Apps en tik op Foutrapporten
4. Tik op OK in het pop-upvenster voor het verzenden van systeemloggegevens
5. Selecteer Symptoomcategorie
6. Beschrijf het probleem in detail, voeg de nodige screenshots/foto’s/video’s toe en druk daarna op verzenden.
7. Stuur tevens gelijk binnen 10 minuten na reproductie een foutrapport op met de bijbehorende logs. Tijdens het versturen van een foutrapport dien je de systeemlogs verzenden vakje aan te vinden. Zo krijgen we de logs binnen.

Je kan ons gerust laten weten of het indienen van het rapport is gelukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

14 Antwoorden
EM20
Navigator
Opties
hoi het meldingscherm kan je terugdraaien naar hoe het was door de quick panel settings te openen: swipe naar beneden vanuit de rechtertop> klik op het potlood icoontje rechtsboven naast de power+instellingen icoon> klik linksboven op panel instellingen > hier kan je deze nieuwe look uitschakelen. Tbh ik vind een aparte notificatiesscherm wel handig dus fijn dat je kan kiezen. Zijn er nog andere dingen die je wil terugdraaien?
harmkedg
Apprentice
Opties
Thanks voor je hulp, nee momenteel niet. Tis vervelend dat alle widgets opeens zo klein zijn maarja
EM20
Navigator
Opties
Dan moet je echt good lock downloaden (dit is een app van samsung zelf) en vervolgens de HomeUp module gebruiken. Dit voegt superveel instellingen toe aan One UI en de rest van je telefoon. Je kan daarmee ook je widgets zo groot maken als je wil door met de ratio te spelen. Heb zelf ook grotere widgets maar dan wel meer apps, zie mijn instellingen in de screenshot. Met de nieuwe "DIY home screen" instelling kun je ook echt alle apps en widgets veranderen en zo groot maken als je wil en ook plaatsen waar je maar wil zelfs opstapelen. Kan je proberen Good lock te downloaden via Galaxy store? Good lock > HomeUp > homescreen grid

Laat me weten als dit werkt!! 😊1749848600241.jpg1749849132605.jpg
0 Likes
Cato89
Student
Opties
Helemaal mee eens. Ook apps laden niet of traag.
harmkedg
Apprentice
Opties
Ik krijg de spotify widget niet groter.. helaas
0 Likes
EM20
Navigator
Opties
Hey je kunt er staat bij de widget 4x2, dus als je in de hoogte je grid vermindert kan deze zelfs je hele scherm bedekken. Er is vgm zelfs een glitch waarbij je dit kan doen zonder alles anders in te stellen. Probeer dit eens: via good lock stel in home screen grid: 4x4, maakt je spotify widget automatisch groter, stel hem nu terug naar hoeveel je zelf, probeer bijv 4x7 (deze heb ik) en vervolgens zou je de spotify widget zo groot kunnen maken als je maar wil zie mijn screenshot dit is 4x7:1749888882114.jpg1749888882143.jpg
EM20
Navigator
Opties
Hey probeer Good Guardians van Samsung te installeren en gebruik de Galaxy App Booster module, dit helpt na elke update
EM20
Navigator
Opties
Weet je trouwens zeker dat je die tweede widget hebt zoals in mijn screenshot
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @harmkedg,

Bedankt voor jouw feedback hierover, we waarderen het. Was je nog in de gelegenheid gekomen om de tips van EM20 uit te proberen?

Met groet,

Ajay 

Community Manager