Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Vergrendeling scherm zit vast.

(Onderwerp aangemaakt op: 19-03-2022 10:47 PM)
762 Weergaven
cihangirk79
Navigator
Opties
Ik sinds 24 feb S22 ultra 256 gb versie.. Vergrendeling scherm zit vast. Dar gebeurt bijna elke dag 1 of 2 keer. Wat irritant. Regareerd niet. Later krijg ik fout melding. One ui gestopt en werk niet. Wat kan oorzaak? Ik heb net naar samsung foutrapport gestuurd  met foto's. Iemand heeft ervaring?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
cihangirk79
Navigator
Opties
Update. Bluetooth probleem, happeren muziek streamen opgelost. Video en geluid synchroon lijk wel goed weer.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

15 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Heb je het vergrendelscherm al eens uitgeschakeld en het toestel herstart? > daarna weer inschakelen.

Je zou via instellingen > apps > StartPagina OneUI > bij opslag de gegevens kunnen wissen en kijken of dat wat uitmaakt.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
LibanoNL
First Poster
Opties
Goedendag

Dit probleem ondervind ik idd ook, wat je ook nog kunt proberen is het systeem cache te verwijderen via system recovery dit kan ook uitkomst bieden
0 Likes
Jimboo84
Black Belt 
Opties

@cihangirk79 

Ik heb dit probleem, One UI crash, ook gehad een maand geleden gehad maar denk dat dit door een update nu wel perfect werkt.

Je zou kunnen wachten tot Samsung Update roll out voor de maand april en dan je toestel eens zetten naar fabrieksinstellingen. Als je een backup hebt, importeer best geen Instellingen in uw telefoon

cihangirk79
Navigator
Opties
Dat is Samsung antwoord..

Hi! Wij hebben het rapport in goede orde ontvangen en zijn hier mee aan de slag gegaan.

De oplossing voor dit probleem wordt toegepast op een volgende binaire onderhoudsrelease
cihangirk79
Navigator
Opties
Dat is standaard antwoord
0 Likes
Jimboo84
Black Belt 
Opties

@cihangirk79 

Dat is zeker geen standaard antwoord als ik al mijn Samsung Members antwoorden bekijk. 

0 Likes
cihangirk79
Navigator
Opties
Ik heb 3 keer enc3 verschillende probleem aangemeld en 2keer zelfde aantword gekregen. 3e keer vandaag aangemeld nog niet antwoord binnen.( dat was bluetooth haperen op het auto. Muziek streamen of tijdens oproepen) ik had nooit probleem gehad met mijn note10+
0 Likes
MrBionic
Journeyman
Opties

Hier hetzelfde probleem,  nu 2x gehad in 2 weken tijd.  Hier ook nog last van haperingen en het bereik van mijn netwerk is ook niet geweldig. Morgen wordt ie voor de tweede keer opgehaald voor reparatie 

0 Likes
cihangirk79
Navigator
Opties
Ik heb dat problemen aangemeld. Als goed is moet opgelost worden in volgende update. Samsung is zo gereageerd.