Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Verborgen apps

(Onderwerp aangemaakt op: 13-03-2022 03:07 PM)
8528 Weergaven
ckthd42
Journeyman
Opties
Hoe maak je verborgen apps weer zichtbaar bij Samsung S22 Utra? Zijn er wel maar niet zichtbaar in raster. ????
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
ckthd42
Journeyman
Opties
Ik heb ze gevonden. Ze waren in een aparte map geplaatst: Game Launcher. Had mij niet gerealiseerd dat het allemaal games waren. Heb ze nu ook weer 'zichtbaar' in Appraster en Startscherm door instellingen map te wijzigen. Helemaal goed nu 👍

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

16 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Open je app raster > 3 puntjes bovenaan > dan kom je in instellingen startscherm > apps verbergen en klik dan bovenaan op dat min teken van de verborgen app en klik onderaan op gereed. Daarna is die weer zichtbaar.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
ckthd42
Journeyman
Opties
Staan ze niet bij. Ook daar onzichtbaar. Kan het aan de Veilige Map liggen? Toen ik die instelde waren ze onzichtbaar.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik zie niet hoe dat aan de veilige map ligt. Waarschijnlijk kijk je eroverheen. De manier die ik beschreef is hoe je apps verbergt en weer zichtbaar maakt. Weet je zeker dat de app die je zoekt wel geïnstalleerd staat?

Instellingen > apps > zoek je app hier even. Ga desnoods even naar de Google Playstore en verwijder de betreffende app / apps en installeer ze opnieuw.
ckthd42
Journeyman
Opties
Als ik via instellingen Apps in de lijst kijk, staan ze (meerdere) daar gewoon en zijn ze ook te openen. Ze zijn er dus wel degelijk. Maar ze staan niet in het raster en ook niet op het Startscherm.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Verwijder ze en download en installeer ze dan opnieuw.
ckthd42
Journeyman
Opties
Gedaan bij eentje. Opnieuw gedownload, geopend en gebruikt. Maar daarna opnieuw niet zichtbaar.
0 Likes
ckthd42
Journeyman
Opties
Als ik de zoekfunctie in het raster gebruik, krijg ik ze ook wel. Alleen ik ze zijn niet zichtbaar. Heel vreemd.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Even een foutrapport indienen dan via de Samsung Members app > Ondersteuning > Foutrapporten.

Je kunt proberen om een fabrieksherstel uit te voeren.
ckthd42
Journeyman
Opties
Ok. Foutrapport verzonden.