Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung s22 valt uit en start terug op

(Onderwerp aangemaakt op: 13-04-2024 08:36 PM)
2244 Weergaven
Members_FEmAKZ7
Student
Opties

Mijn Samsung s22 sluit af en start terug op. Soms tot 20 maal na elkaar. Ik heb een fabrieksreset gedaan maar het probleem blijft hetzelfde. Wat zou hier het probleem zijn?

0 Likes
9 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties
Heb je de back-up teruggezet na de fabrieksreset? Misschien zorgt een van de apps of instellingen ervoor dat de telefoon crasht en opnieuw opstart. Start uw telefoon in de veilige modus en controleer of het probleem zich blijft voordoen.
Members_FEmAKZ7
Student
Opties

Ook in veilige modus valt de smartphone uit.

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_FEmAKZ7,

Bedankt voor jouw bericht. Wanneer na een fabriek reset en in Veilige Modus de issue nog steeds gebeurt, raden we aan een monteur ernaar te laten kijken. Zie onderstaande link voor het aanmelden. Ik hoop dat het gauw wordt hersteld.

https://bit.ly/3eckAdW

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Petuhr
Student
Opties
Zelfde hier met mijn S22 plus. Na de security patch van maart is de elende begonnen. Bij mij gebeurt dit alleen wanneer ik wifi ingeschakeld heb. Het advies van Samsung is de telefoon na te laten kijken in een service center of gebruik te maken van de ophaal service van Samsung.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de melding Petuhr,

Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Marcel-Kerkman
First Poster
Opties
Probleem al lange tijd...zelfs half jaar zo de pest in dat ik mn oude Note 10 maar weer in gebruik heb genomen. Zag laatst dat mn knop helderheid ineens zelf naar helderste stand bewoog. Automatisch aanpassen uitgezet. Ging weer een 2 weken goed.. nu weer spontaan uit. Apart is wel dat hij de geopende apps blijft vasthouden dus geen normaal aan en uitzetten dus van het toestel.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Marcel-Kerkman,

Bedankt voor jouw bericht en feedback. Je kan e.v. met jouw toestel ook gaan naar 1 van onze Service Centers. Daar kunnen ze het persoonlijk nakijken en e.v. overgaan met het opnieuw erop zetten van de software en.of het verwisselen van onderdelen. Zie de onderstaande link voor het maken van een afspraak en de locaties. Laat weten of het lukt.

https://bit.ly/2CKz9mr

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Members_8MtHwHF
First Poster
Opties

vraag, ik heb nu ook dit probleem met mijn S22 valt iedere keer uit en moet dan opnieuw opstarten. Maar heb jij hem opgestuurd en wat zijn dan de kosten valt niet meer in de garantie denk ik.

0 Likes
Petuhr
Student
Opties
Opgestuurd via Vodafone ter reparatie. Moederbord is vervangen en heb nu geen probleem meer met random reboots.