Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

S22+ snel opladen werkt niet en vocht gedetecteerd

(Onderwerp aangemaakt op: 01-11-2022 08:20 AM)
1828 Weergaven
thommyf
Explorer
Opties
Ik heb mijn s22+ nu denk ik 2/3 maanden en sinds vorige week krijg ik telkens de melding dat er vocht Is gedetecteerd terwijl dit 100% zeker niet zo is. Hierdoor kan ik mijn telefoon alleen draadloos opladen of alleen opladen wanneer die uit staat. 

Verder wanneer ik de vocht detectie melding niet krijg dan kan ik mijn telefoon alleen maar langzaam opladen (snel laden werkte eerst wel kabel en alles al veranderd en in de settings staat het ook aan) heb de poort ook al voorzichtig schoon gemaakt met tandenstoker en alcohol.

En tot slot krijg ik op mijn telefoon het bericht te ze zien dat ik een ernstig software probleem heb. Mijn software is up to date en samsung zelf reageert niet via WhatsApp. 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Maak de poort alsjeblieft niet schoon met alcohol.. dit kan voor schade zorgen. Je kunt het beste even langs een servicepunt gaan. Hier moet wel even naar gekeken worden namelijk.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Maak de poort alsjeblieft niet schoon met alcohol.. dit kan voor schade zorgen. Je kunt het beste even langs een servicepunt gaan. Hier moet wel even naar gekeken worden namelijk.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
GeoffreyJones
Navigator
Opties
Goedemorgen Thommy, ik had iets soortgelijks. Afspraak maken in de Samsung reparatie shop, en vragen of ze het toestel willen flashen.

Ik had daarna nooit meer die melding, en het toestel werkte beter dan ooit.

Ze halen de firmware en alle software van het toestel, en herschrijven alle data en firmware als een nieuw toestel.