Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

S22 batterij snel leeg

(Onderwerp aangemaakt op: 05-02-2025 05:58 PM)
593 Weergaven
S22gebruiker
First Poster
Opties
Hoe lang moet een batterij van een s22 meegaan?
Die van mij gaat nog geen 2uur mee.
Kreeg hier afgelopen jaar last van en heb toen de telefoon weg gestuurd voor garantie en die hebben alleen een harde reset gedaan. Volledige backup naar de laptop gestuurd maar ben nog steeds een half jaar aan foto's kwijt geraakt. 
Heb dit laatst nog een keer zelf gedaan. Maar het helpt niks. Telefoon word nooit met een snellader opgeladen en tot maximaal 80% en na een werkdag waarbij het scherm 50min is aangeweest is me batterij 34%. Heb nu altijd een oplader en powerbank bij me in geval van nood.
Telefoon is nu net 2 jaar oud
0 Likes
5 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Heel vervelend, om dit op te lossen zul je de volgende stappen moeten doen.

Maak een handmatige backup:

Sluit het toestel aan op een computer / usb opslag / externe hardeschijf.

Open de mijn bestanden app of via deze computer > telefoon > interne opslag. Je kunt alle mappen die jouw data hebben kopieren en er zo een backup van maken, vooral de map DCIM deze bevat al je foto's en video's van je camera.

In de Contacten app kun je via instellingen de Contacten exporteren. Dan krijg je een .vcf bestandje, deze kun je ook naar de pc kopieren en later op het nieuwe toestel zetten en dan importeren in de Contacten app.

- Whatsapp backuppen via de Cloud > dit kun je terug vinden in de instellingen van Whatsapp.

Doe dan een fabrieksherstel.

Volg daarna de stappen uit dit topic >

https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-s24-s24-s24-ultra/batterijduur-verbeteren-op-je-galaxy-to...
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
S22gebruiker
First Poster
Opties
Hallo Patrick bedankt voor je reactie dit heb ik gisteravond geprobeerd en vandaag gekeken hoe die het vol zou houden maar er is geen verbetering.
Vanmorgen met 80% van de lader af gehaald en nu thuis gekomen met een schermtijd van 55min is die maar 29% gegaan
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Laad het toestel op en zodra het weer laag is ga naar ontwikkelaarsopties > actieve services en maak screenshots van alles daar en deel het hier.

Als je niet weet hoe je ontwikkelaarsopties krijgt:

instellingen > info telefoon > Softwaregegevens > buildnummer. Klik hier 7x op totdat er staat dat je ontwikkelaar bent.
S22gebruiker
First Poster
Opties
Zie hier de screenshots. Ik ben benieuwd wat u ervan vind1738855591414.jpg1738855591442.jpg1738855591467.jpg1738855591507.jpg
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Eerlijk? Ik denk dat je het toestel moet aanmelden voor reparatie > https://bit.ly/2jwV3SJ 

Geef aan dat ze de batterij moeten vervangen. Deel ook het reparatienummer hier zodat de community manager nog extra tegen hun kan zeggen dat ze de batterij moeten vervangen.