Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Problemen met de Samsung Galaxy S22 Ultra

(Onderwerp aangemaakt op: 23-03-2022 05:32 PM)
1655 Weergaven
Dario_44
Student
Opties
Ik heb vooraf een Samsung Galaxy S22 Ultra 256gb gekocht en ik moet zeggen dat ik erg teleurgesteld ben. Ik gebruik al vele jaren Samsung-smartphones en tot nu toe heeft geen van de S22-voorgangers me in de steek gelaten, maar wat er gebeurt met de Galaxy S22 Ultra die ik gebruik, is een totale ramp, verlies van GPS-signaal, verlies van wifi-netwerk, systeem loopt vast dit zijn slechts enkele van de problemen met deze telefoon. Ik ben al heel lang fan van Samsung-apparaten, maar ik begin me af te vragen of ik dit merk moet blijven vertrouwen, of dat het misschien tijd is om andere fabrikanten te vertrouwen, bijvoorbeeld uit China !!!
0 Likes
12 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond,

Het klopt dat er problemen zijn met de software van de S22. De hardware is echter perfect en er zijn software updates onderweg om deze problemen te verhelpen. Dus als je nog even geduld hebt heb je straks een perfect toestel🙂

Verder wil ik je aanraden om via de Samsung Members app > Ondersteuning > Foutrapporten een foutrapport aan te maken en te versturen. Hoe meer mensen dit doen hoe sneller alles is opgelost.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
luiscosta13
First Poster
Opties
I have the same problems.... 🤮🤮
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@luiscosta13 

Volg even hetzelfde advies wat ik hieronder gaf.

luiscosta13
First Poster
Opties
And I bought it in 26-2-2022 but they are out of stock and I only receive it at 13-3-2022 and now they say I haven't right to the buds pro! But I have my pré-commande of the 26. I'm very desapointed with the service samsung to.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@luiscosta13 

Whats your ordernumber?

Dario_44
Student
Opties
Hallo,
Bedankt voor je antwoord. Hopelijk handelt Samsung snel softwarefixes af en zijn alle problemen verdwenen. Ik gebruik al vele jaren Samsung-producten en ben er altijd een grote fan van geweest, ik hoop dat dat zo blijft.
MrChiang
Explorer
Opties

Zelfde probleem hier, vooral apps laten het afweten.

Payconiq, Whatsapp, Ruzzle,... doen echt moeilijk. Payconiq is een app die ik regelmatig gebruik, hopelijk snel opgelost!

EsmaO
Samsung Benelux
Opties

Hi @MrChiang,

Kun je toelichten welke issues jij exact ervaart met jouw Galaxy S22 Ultra? Wat betreft de geïnstalleerde apps van derden, heb je al geprobeerd om deze te verwijderen en opnieuw te installeren? 

Ik lees je reactie graag tegemoet. 

0 Likes
miranda2022
Apprentice
Opties
Heb problemen met het vinden van wifi
Met de vorige samsungs nooit problemen gehad
0 Likes