Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

mp3 downloaden van pc naar S22

(Onderwerp aangemaakt op: 08-08-2022 06:05 PM)
567 Weergaven
peter Kuhne
Apprentice
Opties

Wie kan mij vertellen hoe ik een mp3 die op mijn PC staat kan downloaden naar mijn Samsung S22 en die vervolgens kan installeren als ringtone?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Als je jouw Samsung Galaxy S22 met een pc wilt verbinden, heb je de USB-kabel nodig die je gebruikt om de telefoon op te laden. Met deze kabel verbind je de Samsung Galaxy S22 met de pc. Als je dat hebt gedaan, moet je de USB-instellingen op de telefoon activeren. Daarvoor moet je de meldingsbalk naar beneden halen. Dan kan de optie, waar je op moet klikken, variëren afhankelijk van de telefoon, maar het moet een van de volgende zijn:

-USB-verbinding met de computer
-Multimedia-apparatuur
-USB-opslag inschakelen
-Multimedia-apparaat (MTP)

Zodra deze optie geactiveerd is, functioneert de Samsung Galaxy S22 als een USB-stick voor de pc. Je kunt de Samsung Galaxy S22 terugvinden tussen de verwisselbare schijven in de computer-icoon op de pc.

Als dat gelukt is kun je bestanden naar je telefoon kopiëren.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Gewoon aansluiten met de kabel, kopiëren naar de map Ringtones en dan via Instellingen, Geluiden de juiste te ringtone selecteren.
peter Kuhne
Apprentice
Opties

Beste Dirk, ik ben helaas niet zo goed in deze dingen en je suggestie gaat voor mij iets te snel. Als ik mijn Telefoon aansluit op de PC dan ga ik ervan uit dat ie zichtbaar wordt in de verkenner en dat ik op die manier de mp3 kan kopiëren naar mijn telefoon. Maar omdat ik de  inhoud van mijn telefoon ook niet kan zien, zie ik dus ook de map ringtones niet. zou je bereid zijn mij op een uitgebreidere manier door het proces heen te loodsen zodat het voor mij duidelijker wordt wat ik precies op de PC en op de telefoon moet doen om dit voor elkaar te krijgen?

Alvast dank en groeten,

Peter

0 Likes
Oplossing
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Als je jouw Samsung Galaxy S22 met een pc wilt verbinden, heb je de USB-kabel nodig die je gebruikt om de telefoon op te laden. Met deze kabel verbind je de Samsung Galaxy S22 met de pc. Als je dat hebt gedaan, moet je de USB-instellingen op de telefoon activeren. Daarvoor moet je de meldingsbalk naar beneden halen. Dan kan de optie, waar je op moet klikken, variëren afhankelijk van de telefoon, maar het moet een van de volgende zijn:

-USB-verbinding met de computer
-Multimedia-apparatuur
-USB-opslag inschakelen
-Multimedia-apparaat (MTP)

Zodra deze optie geactiveerd is, functioneert de Samsung Galaxy S22 als een USB-stick voor de pc. Je kunt de Samsung Galaxy S22 terugvinden tussen de verwisselbare schijven in de computer-icoon op de pc.

Als dat gelukt is kun je bestanden naar je telefoon kopiëren.
peter Kuhne
Apprentice
Opties

Dag Dirk,

Heel veel dank! Het is gelukt.

Ik was heel erg gehecht aan deze ringtone en ben erg blij dat ik hem nu op mijn S22 heb.

S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Graag gedaan Peter. Ik heb zelf ook altijd MP3 als ringtone, die standaard ringtones zijn niks 😉