Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Jack 3,5 mm hoofdtelefoon uitgang

(Onderwerp aangemaakt op: 22-02-2022 02:21 AM)
844 Weergaven
JohnM58
Pioneer
Opties
Ik heb een Galaxy S10 dat is de laatste high end model met een hoofdtelefoonaansluiting, ik gebruik het om het op een (dure kwaliteits)(Accuphase) versterker aan te sluiten, de S20, S21,S22 hebben niet meer die aansluiting! 
Wat nu, de S10 gaat nog maar enkele jaren mee?!
Extra investeringen maken?!
Waarom is Samsung met die aansluiting gestopt moet ik op een ander merk overstappen?!
0 Likes
9 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Jammer om te horen dat je ontevreden bent met deze keuze, je bent ook lang niet de enige. De 3.5mm technologie is al behoorlijk oud, de meeste merken zijn aan het overstappen op draadloze apparatuur. De draadloze techniek is ook enorm ver gekomen de laatste jaren. Qua audio kwaliteit ga je er niet op achteruit, soms zelfs vooruit.

Wat je doet is natuurlijk je eigen keuze, er zijn wel manieren om door een extra stukje hardware toch bijvoorbeeld een S22 ultra aan te sluiten op je versterker.

Je kunt ook voor het dagelijks leven een mooie S22 Ultra bijvoorbeeld kopen en via een app je muziek synchroniseren met de S10. Zodat de S10 altijd aan de versterker hangt en je een toffe S22 voor alle andere periodes hebt🙂
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Zelf gebruik ik altijd deze om mijn audiosysteem van Bluetooth te voorzien🤗
https://www.coolblue.nl/product/473038/logitech-bluetooth-audio-adapter.html?cmt=c_a%2Ccid_885981977...

JohnM58
Pioneer
Opties
Bedankt voor je reactie maar helaas open ik geen (onbekende) links, wordt hier ook voor gewaarschuwd!
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Het is een link naar coolblue.

JohnM58
Pioneer
Opties
Ik kijk zelf even op de site van Coolblue, dank je.
0 Likes
JohnM58
Pioneer
Opties
🤗
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@JohnM58  

De link die @Moootje  stuurde is geen onbekende link en daar kun je gewoon veilig op klikken.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
JohnM58
Pioneer
Opties
Dank je
surajhilversum
Navigator
Opties
Je kan altijd een nieuwe telefoon kopen en dan een Usb-c naar 3.5mm jack aanschaffen
0 Likes