Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Inruil LOOP L8P

(Onderwerp aangemaakt op: 27-12-2024 10:56 PM)
97 Weergaven
BN1p57ghq
Student
Opties
Ik heb een S22 ultra ingeruild via de Samsung inruil optie.
Vandaag verneem ik dat het toestel niet naar behoren functioneert.

Als ik de algemene voorwaarden nalees is het me niet helemaal duidelijk of ik het toestel nog kan terugkrijgen door het terug te kopen.

Kan Samsung me hierover informeren? Of heeft iemand hier ervaring mee?

Het is de derde keer dat ik een negatieve ervaring heb met deze inruil optie via buyback / loop of l8p.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_3dRKChw,

Bedankt voor jouw bericht en dat je gebruik wilt maken van de van onze inruil optie! Bedoel je dat je jouw oude S22 Ultra terug wilt ontvangen nadat je het hebt opgestuurd en je vervolgens niet eens bent met de uiteindelijke inruilprijs? Zo ja, officieel is het niet mogelijk maar ik in de praktijk heb ik wel namens een aantal klanten een bericht naar L8P kunnen sturen, waarna ze een nieuwe factuur naar de klanten sturen en wanneer het is betaald wordt het teruggestuurd. Dus soms is het wel mogelijk, maar we kunnen het dus niet elke keer beloven. Je kan mij gerust weer een bericht sturen als ik je verder kan helpen.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
1 Antwoord
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_3dRKChw,

Bedankt voor jouw bericht en dat je gebruik wilt maken van de van onze inruil optie! Bedoel je dat je jouw oude S22 Ultra terug wilt ontvangen nadat je het hebt opgestuurd en je vervolgens niet eens bent met de uiteindelijke inruilprijs? Zo ja, officieel is het niet mogelijk maar ik in de praktijk heb ik wel namens een aantal klanten een bericht naar L8P kunnen sturen, waarna ze een nieuwe factuur naar de klanten sturen en wanneer het is betaald wordt het teruggestuurd. Dus soms is het wel mogelijk, maar we kunnen het dus niet elke keer beloven. Je kan mij gerust weer een bericht sturen als ik je verder kan helpen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes