op 21-06-2024 10:56 AM
Sinds de update gisteren van UI 6.1 kan ik geen Dolby Atmos (amazon music) meer streamen naar mijn chromecast , daarvoor nooit een probleem. Nu alleen HD stereo ipv Dolby Atmos
op 24-06-2024 11:55 AM
Hallo @tonwerts,
Bedankt voor jouw bericht, Is dit ook na het herstarten van jouw S22? Zo ja, heb je ook geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en verbindt het aan de opladen. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer 'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'. Laat ons weten of het gelukt is.
Met groet,
Ajay
op 25-06-2024 02:44 PM
op 26-06-2024 10:25 AM
Hallo tonwerts,
Wij kunnen inderdaad op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU
Laat weten of het lukt.
Ik moet erbij vermelden dat de app zelf waarschijnlijk een update nodig kan hebben, wellicht om dit dan ook te melden bij de appmakers.
Met groet,
Ajay
op 28-06-2024 04:43 PM
op 28-06-2024 05:51 PM
Bedankt voor jouw reactie tonwerts,
Je kan een foutrapport hierover indienen via de Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. Laat weten of het lukt.
Met groet,
Ajay