Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Garantie zonder factuur

(Onderwerp aangemaakt op: 27-01-2024 12:49 PM)
888 Weergaven
apps020
Journeyman
Opties
Een vriend van me heeft vorig jaar een s22 ultra gewonnen via een actie bij samsung. Ik heb die tellefoon daarna overgenomen nog nieuw in doos. Alleen hoe kan ik aanspraak maken op mijn garantie aangezien die vriend geen factuur erbij heeft gekregen van samsung. Toestel is actief sins 01-01-2023. Dus zou nog een jaar garantie moeten hebben. 
0 Likes
27 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Altijd leuk als je iets wint😁 Garantie is ook zeker wel mogelijk hoor maar als je geen factuur hebt zul je even moeten wachten tot onze Community Manager er weer is maandag of 1 van de Moderators.

Wat is er mis met het toestel? Aangezien je over garantie praat?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
apps020
Journeyman
Opties
Bedankt voor je reactie.

Ik goed zal dan ff tot maandag wachten. Mijn oplader pakt ie niet meer altijd als me tellefoon beweegt stopt ie met laden. Heb al verschillende kabels geprobeerd maar het blijft gebeuren.
0 Likes
apps020
Journeyman
Opties
Is gewoon een orginele laadkabel en kopje van samsung
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Heb je eventueel nog andere kabels die je kunt testen? Ander laadblokje ook?

Het zou inderdaad om een defecte poort kunnen gaan hier. Misschien zit er intern wat los ofzo. Ik zou het even gaan testen.
apps020
Journeyman
Opties
Heb ik gedaan idereen bij mij in huis heeft samsung dus meerdere kabeltjes en kopjes geprobeerd en nog steeds zelfde probleem.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dan is het hoogstwaarschijnlijk de poort ja. Normaal zou ik zeggen aanmelden voor reparatie maar ik zou even wachten tot maandag.
apps020
Journeyman
Opties
Valt dit normaal gezien binnen de garantie ofniet?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Alleen de monteur kan dit beoordelen. Laten we eerst even tot maandag wachten.
apps020
Journeyman
Opties
Oke is goed word er maandag automatisch gereacheerd of moet ik dan weer een bericht stuuren
0 Likes