op 22-07-2022 01:54 AM
HELP, meerder albums zijn verdwenen of bijna helemaal leeg.
Ik had verschillende albums van foto's. Maar ook heel veel ongesorteerde foto's. Ik vond het tijd om de nieuwe te sorteren.
Als eerste heb ik al mijn screenshots, schermopnames en whatsapp afbeeldingen verwijderd. Toen heb ik veel foto's uit het mapje camera verdeeld over oude en nieuwe albums.
Ik wou het opslaan via onedrive omdat ik dan een backup heb en het geïntegreerd is met Samsung
Eerst heb ik mijn gehele onedrive leeg gemaakt, omdat die vol was en er ook veel screenshots of grote video's in zaten waarvan geen backup nodig was. Toen heb ik mijn prullenbak geleegd.
Toen wou ik een nieuwe backup maken. Alles stond nog in de galerij. Toen die zei dat de backup klaar was, waren er veel foto's niet in backup meegenomen. Toen ik weer naar mn galerij ging waren bijna al mijn albums leeg. Veel albums hadden nog maar 1 of 2 foto's over. Hoe kan dit? Kan iemand helpen
op 22-07-2022 02:00 AM
Bijna alle foto's die weg zijn, zijn foto's van voor dat ik mijn telefoon een week geleden naar fabrieksinstellingen deed (omdat hij gerepareerd moest worden). De meest recente staan er nog op. Echter stonden ze allemaal gewoon op mijn telefoon?? En niet alleen in de cloud, omdat toen ik mijn onedrive gecleard had de foto's nog steeds in mijn galerij stonden
op 22-07-2022 09:31 AM
22-07-2022 04:10 PM - bewerkt 22-07-2022 04:12 PM
op 25-07-2022 03:04 PM
op 25-07-2022 03:07 PM