Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Foto's en Albums verdwenen

(Onderwerp aangemaakt op: 22-07-2022 01:54 AM)
1564 Weergaven
Didier2401
Apprentice
Opties

HELP, meerder albums zijn verdwenen of bijna helemaal leeg.

Ik had verschillende albums van foto's. Maar ook heel veel ongesorteerde foto's. Ik vond het tijd om de nieuwe te sorteren.

Als eerste heb ik al mijn screenshots, schermopnames en whatsapp afbeeldingen verwijderd. Toen heb ik veel foto's uit het mapje camera verdeeld over oude en nieuwe albums.

Ik wou het opslaan via onedrive omdat ik dan een backup heb en het geïntegreerd is met Samsung

Eerst heb ik mijn gehele onedrive leeg gemaakt, omdat die vol was en er ook veel screenshots of grote video's in zaten waarvan geen backup nodig was. Toen heb ik mijn prullenbak geleegd.

Toen wou ik een nieuwe backup maken. Alles stond nog in de galerij. Toen die zei dat de backup klaar was, waren er veel foto's niet in backup meegenomen. Toen ik weer naar mn galerij ging waren bijna al mijn albums leeg. Veel albums hadden nog maar 1 of 2 foto's over. Hoe kan dit? Kan iemand helpen

5 Antwoorden
Didier2401
Apprentice
Opties

Bijna alle foto's die weg zijn, zijn foto's van voor dat ik mijn telefoon een week geleden naar fabrieksinstellingen deed (omdat hij gerepareerd moest worden). De meest recente staan er nog op. Echter stonden ze allemaal gewoon op mijn telefoon?? En niet alleen in de cloud, omdat toen ik mijn onedrive gecleard had de foto's nog steeds in mijn galerij stonden

0 Likes
Imm_
Apprentice
Opties
Hoi,
Ik kan je niet helpen maar heb wel iets vergelijkbaars meegemaakt waar ik filmpjes van mijn OneDrive wilde verwijderen om gb te sparen en toch nog een kopie in mijn foto album had, maar na het bestand te verwijderen in de OneDrive was het filmpje ook weg in mijn album. Ik heb het idee dat je fotoalbum en de OneDrive nauwer samenwerken dan het lijkt. Hopelijk heb ik het mis en is er een manier om je foto's terug te halen!

Groetjes,

Imm
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Download even de app DiskDigger uit de Playstore. Hiermee kan je verwijderde foto's terughalen.
Kijk ook nog even goed in je cloud of ze er echt niet tussen staan.

Laat je weten of het heeft gewerkt?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Didier2401
Apprentice
Opties
Sorry voor het late antwoord!
Bedankt voor de tip mbt Diskdigger de app heeft meerdere foto's gevonden, voor mn gevoel echter niet alles, maar de meeste wel.

En nee, ze staan echt niet in de cloud helaas
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Mooi om te horen, meestal doet DiskDigger voor het grootste deel goed zijn werk. Het is beter dan alles kwijt te zijn.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes