Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Externe monitor portrait mode screen mirroring

(Onderwerp aangemaakt op: 26-04-2023 08:17 AM)
456 Weergaven
MJP
Journeyman
Opties
Is er iemand die weet of ik het scherm van mijn telefoon kan mirroren naar een externe monitor maar dan in portrait mode?? (Nu heb je je grote scherm in landscape met in het midden je telefoon scherm in portrait mode) ik heb een monitor die in portrait mode gebruikt kan worden.
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Tuurlijk weten de makers van het scherm wel of het met Android kan of niet en met welke toestellen het kan. Je zult hiervoor met hun contact moeten opnemen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties
Heb je je telefoon ook al eens in landscape mode gezet voor je hem ging verbinden?

Om welke monitor gaat het?
MJP
Journeyman
Opties
Jah geprobeerd maar werkt niet dan krijg ik mijn beeld als nog in landscape modus..

Het gaat om een arzopa A1 gamut 15.6
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Er is een app in de Google Playstore: Rotation control. Zou je het eens met die app kunnen testen? Je kan dan het scherm van je telefoon in portretmodus te zetten voordat je het naar de externe monitor spiegelt.

MJP
Journeyman
Opties
Geprobeerd.. externe monitor geeft nog steeds het beeld van mijn telefoon weer in het midden van landscape mode
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dan is de volgende stap om de makers van het scherm te contacteren en aan hun te vragen of het uberhaupt mogelijk is wat je wilt. Hun zullen de exacte opties kunnen verstrekken aan jou. Alleen hun weten of dit mogelijk is en met welke toestellen.
MJP
Journeyman
Opties
Hey scherm kan in portrait modus via Windows... dus of de monitor het zou kunnen is de vraag niet in dit geval.. het is meer de vraag of het met android als besturingssysteem kan.. dat zullen de makers van het scherm niet weten
0 Likes
MJP
Journeyman
Opties
Maar iig super bedankt voor het meedenken
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Tuurlijk weten de makers van het scherm wel of het met Android kan of niet en met welke toestellen het kan. Je zult hiervoor met hun contact moeten opnemen.