Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Batterij gaat snel leeg.

(Onderwerp aangemaakt op: 2 weken geleden)
207 Weergaven
GalaxyJP13
Explorer
Opties

image

Sinds ik de one ui 7 update heb gedownload merk ik dat de batterij zeer snel leeg gaat. 1 uur geleden was hij 77 procent nu is hij 51. Hoe kan ik dit verminderen?
9 Antwoorden
Hielkooo
Student
Opties
Ik heb precies hetzelfde. Het advies dat ik kreeg is hier melding van te maken via Feedback in Members.
Members>Support> Send Feedback>Feedback-pijltje>Errorreports>Batterij>Frequency op Often en omschrijven wat er gebeurt.
In het kort, als je er melding van maakt zijn ze op de hoogte. Als je niks zegt, weten zij het ook niet.
Gavrilo
Pioneer
Opties
Goedemiddag,

Dat een telefoon in de dagen na een dergelijke, grote update meer energie verbruikt is normaal, dit komt omdat de telefoon hard bezig is om de nieuwe software te optimaliseren en om alles in gebruik te nemen.

Als de accuduur ook na pakweg een week normaal gebruik nog steeds duidelijk korter is, kun je echt spreken van een bug.

Een voorbeeld hier is als je voor de upgrade aan het einde van de dag nog 45-50 procent acculading had, en na de upgrade de dag eindigt met 20-25 procent.

GalaxyJP13
Explorer
Opties
Dat is logisch want ik heb hem afgelopen woensdag geüpdatet.
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Je batterij gaat snel leeg omdat er wat dingen niet helemaal goed zijn in de update. Samsung is op de hoogte hiervan en er zullen updates aankomen die dit verbeteten.

Tot die tijd kun je batterij-tips toepassen.

https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-s24-s24-s24-ultra/batterijduur-verbeteren-op-je-galaxy-to...
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
BarbaravdM
Pioneer
Opties
Precies hetzelfde probleem. Telefoon gaat ook sneller leeg dan hij oplaadt. Opladen duurt nu ineens uren en met een halve dag is de batterij op 30%, zelfs als je de telefoon niet gebruikt. Mijn dure telefoon is ineens waardeloos. Fix dit Samsung!
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @BarbaravdM ,

Waardeloos is wat overdreven. Je kunt met de batterijtips uit dat topic een heel eind komen. De volgende updates zullen het sowieso verbeteren.

BarbaravdM
Pioneer
Opties
Dat is belachelijk. Helaas heb ik het niet eerder gezien, maar anders had ik deze update nooit laten uitvoeren, voordat Samsung dit probleem had gefixt. M'n telefoon is alleen nog betrouwbaar als ik naast een stopcontact zit. Heel fijn twee dagen voordat je op vakantie gaat. De zoveelste teleurstelling van Samsung.
0 Likes
BarbaravdM
Pioneer
Opties
Enig idee hoe lang die updates op zich gaan laten wachten? De update die ervoor zou zorgen dat we AI in het Nederlands konden gebruiken heeft een jaar op zich laten wachten... Dus vertrouwen in een snelle oplossing heb ik niet bepaald. En ja, een telefoon die met twee a drie uur praktisch leeg is , is voor mij waardeloos. Daar heb ik namelijk geen dure telefoon voor gekocht. Dan had ik net zo goed een B merk kunnen kopen. Telefoon hangt nu al 4 uur aan de lader...resultaat 57%. Als ik m van de lader haal, is ie met 2 uur bijna leeg.... heel fijn als je op reis gaat over twee dagen. Als ik de update ongedaan kon maken, deed ik dat direct.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
4 uur aan de lader? De telefoon zou binnen een uur op 100% moeten zitten. Wat voor lader en kabel gebruik je?