Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Android car en whatssapp

(Onderwerp aangemaakt op: 17-04-2023 08:16 AM)
4640 Weergaven
Judith80H
Journeyman
Opties
Sinds een week of 3 geeft android auto bij mij aan dat er geen whatsapp nummer bekend zijn bij mijn contacten. Ook heb alle app rechten al reset, alles geüpdatet en ook nog een oude backup terug gezet, maar daarmee is het 'probleem' niet verholpen. Zijn er meer mensen die dit toevallig ook hebben? 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Hallo, controleer of de oplossing van gebruiker 9880336278150921548 in de ondersteuningsthread van Google helpt. Het werkte voor mij met de normale Google Assistent aan de telefoon.

https://support.google.com/accounts/thread/204108816/google-assistant-unable-to-recognise-whatsapp-c...

Screenshot_20230417_094400_Contacts.jpg

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Hallo, controleer of de oplossing van gebruiker 9880336278150921548 in de ondersteuningsthread van Google helpt. Het werkte voor mij met de normale Google Assistent aan de telefoon.

https://support.google.com/accounts/thread/204108816/google-assistant-unable-to-recognise-whatsapp-c...

Screenshot_20230417_094400_Contacts.jpg

Judith80H
Journeyman
Opties
Dit was inderdaad de oplossing. Dank!!
Marwan1993
Pioneer
Opties
Dit probleem kan mogelijk worden veroorzaakt door een verouderde versie van Android Auto of WhatsApp. Probeer de volgende stappen om het probleem op te lossen:

Controleer of zowel Android Auto als WhatsApp up-to-date zijn in de Google Play Store.

Probeer de cachegegevens en de opslaggegevens van Android Auto en WhatsApp te wissen. Ga hiervoor naar 'Instellingen' > 'Apps en meldingen' > 'Alle apps' > 'Android Auto'/'WhatsApp' > 'Opslag en cache' > 'Cachegegevens wissen' en 'Opslaggegevens wissen'.

Controleer of alle instellingen voor meldingen en machtigingen voor Android Auto en WhatsApp zijn ingeschakeld. Ga hiervoor naar 'Instellingen' > 'Apps en meldingen' > 'Alle apps' > 'Android Auto'/'WhatsApp' > 'Meldingen' en 'Machtigingen' en schakel alle relevante instellingen in.

Als het probleem zich blijft voordoen, probeer dan de app-voorkeuren van Android te resetten. Ga hiervoor naar 'Instellingen' > 'Apps en meldingen' > 'Alle apps' > 'Drie stippen' > 'App-voorkeuren resetten'.

Als laatste redmiddel kunt u Android Auto en/of WhatsApp verwijderen en opnieuw installeren. Houd er rekening mee dat hierbij mogelijk gegevens verloren gaan en dat u mogelijk opnieuw moet inloggen.

Als geen van deze oplossingen werkt, kunt u overwegen contact op te nemen met de klantenservice van Google en/of WhatsApp om het probleem verder te laten onderzoeken.

0 Likes