Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Android auto verbindingsproblemen

(Onderwerp aangemaakt op: 30-01-2024 04:33 PM)
640 Weergaven
Guss63
First Poster
Opties
Hallo, ik heb een Samsung S22 Ultra en hen een  probleem met de verbinding van Android auto met mijn nieuwe Volkswagen Troc. Als ik een draadloze verbinding probeer te maken, verbreekt de verbinding elke ~20 seconden. Er is geen stabiele verbinding mogelijk. Als ik de Samsung S10 van mijn vrouw probeer aan te sluiten lukt dat direct, en is de verbinding wel stabiel. De dealer zegt dat het (dus) aan mijn telefoon ligt. Op internet vindt ik meer soortgelijke problemen. Wat kan ik doen om dit op te lossen, of is de telefoon kapot?
0 Likes
7 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @Guss63 ,

Jammer om te lezen dat het niet lekker werkt. Welke Android versie heeft de S10? En welke Android versie heb jij?

Met wat voor systeem probeer je te verbinden? Heb je daar wat meer gegevens over? Heeft dit systeem de laatste software updates geinstalleerd? Anders zou ik zeker even langs de dealer gaan om te kijken of dit systeem geupdated kan worden. Kans is groot dat een update naar nieuwe firmware of gewoon een goede update het probleem gelijk verhelpt. Maar de Telefoon is niet kapot hoor. Ik zou beginnen met het auto systeem sowieso even te resetten, mogelijk een fabrieksherstel als deze functie erin zit. En dan als eerste de S22 verbinden.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Guss63
First Poster
Opties
Ha Patrick, de S10 heeft Android 12, en de S22 14. Alles wat je zegt is al gedaan; software auto door dealer updaten, Android auto van telefoon verwijderen en opnieuw installeren. Niets helpt.
0 Likes
Guss63
First Poster
Opties
Ik heb parallel een andere reactie net gehad, en dat is hier onder:
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

In dit geval kan het moeilijk aan de telefoon liggen. Ik zou toch testen of andere telefoons het wel doen met jouw auto systeem. Doet een ander toestel met Android 14 het? Zo kunnen we uitsluiten of het aan de telefoon ligt of aan de auto. Doen andere toestellen met android 13 of lager het? ect

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Guss63
First Poster
Opties

Guss63_0-1706777229805.png

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update Guss63,

Hopelijk verschijnt de update snel voor je. Hou ons op de hoogte.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
RSalden
Journeyman
Opties
Ja ik heb hetzelfde probleem ...een Skoda en S22plus . Sinds update naar UI 6.0 geen draadloze connectie meer mogelijk....
0 Likes