Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Apps werken niet sinds de nieuwe Android 12 update

(Onderwerp aangemaakt op: 22-11-2021 04:53 PM)
9412 Weergaven
Ahmed_Khan
Journeyman
Opties
Sinds ik de nieuwe Android 12 update met de ONE UI 4 heb geïnstalleerd werken Outlook en de Samsung Gear S plugin/app niet meer bij mij.

Elke keer als ik Outlook open, sluit het meteen en werkt het niet.

Door de updatw kan ik ook niet meer met mijn horloge (Gear S 3 Frontier) verbinden.

Is hier een oplossing voor of werkt Samsung aan een patch up? Want dit begint echt vervelend te worden.

Update: De Galaxy Wearable app had zojuist een update en verbindt nu met mijn telefoon. 


A.F.Khan
Spring naar oplossing
209 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Er kunnen heel veel oorzaken zijn waarom de boel stottert. Wat ik zeg is geen onzin, het is vervelend dat je problemen hebt maar om tot een oplossing te komen zullen we alle mogelijke oorzaken moeten uitsluiten. Stap 1 is een fabrieksherstel als er na een update problemen zijn. In de meeste gevallen lost dit de problemen op. Mocht er een geval zijn dat dit de problemen niet oplost zijn er nog andere mogelijkheden die het probleem kunnen oplossen maar de eerste stap is een fabrieksherstel.

Samsung test de updates wel degelijk, er zijn ook beta versies geweest waarin gebruikers konden testen en als het echt onstabiel zou zijn zouden ze het niet hebben uitgebracht.

Dus mijn tip aan iedereen die problemen heeft, doe een fabrieksherstel en zet geen backup terug via Smartswitch want dan zet je het probleem misschien weer terug. Installeer alles handmatig. En als het om wat voor reden nog steeds onstabiel is dan is er waarschijnlijk tijdens de update wat mis gegaan. In dat geval > ga naar een servicepunt en laat hun de software er opnieuw opzetten.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Ahmed_Khan
Journeyman
Opties
Ik vind het alsnog geen goed idee
A.F.Khan
0 Likes
Ahmed_Khan
Journeyman
Opties
Dat ga ik doen. Na de update van Galaxy Wear verbindt mijn horloge weer met m'n telefoon. Dus wachten is een betere optie
A.F.Khan
Ahmed_Khan
Journeyman
Opties
Uiteindelijk was de fabrieksherstel niet nodig, zijn de apps geüpdate en werken ze nu prima
A.F.Khan
Michiel_k
Explorer
Opties
Outlook werkt weer, wel nieuwe problemen met dual messenger en Amazon prime doet het nog steeds niet
0 Likes
Michiel_k
Explorer
Opties
DHL app is ook onbruikbaar
0 Likes
sfritts
Pioneer
Opties
Ik lees dat er binnenkort een update lijkt te komen. Laten we hopen dat het helpt.

https://www.sammyfans.com/2021/11/26/samsung-galaxy-s21-gets-its-first-software-update/
0 Likes
Berg80
Helping Hand
Opties
Hoe bedoel je?
0 Likes
Berg80
Helping Hand
Opties
Ik hoop het. Erg vervelend allemaal. Bellen. Doorverwijzing naar Members app voor foutrapport. Doorverwijzing naar Messenger. En zonder verdieping direct stuur je toestel maar op ter reparatie.
Blijft teleurstellend de niet oplossingen dan de standaard antwoorden.
0 Likes
Berg80
Helping Hand
Opties
Dat is inderdaad erg vreemd @perseverancia.
Ik kan me voorstellen dat je je niet serieus genomen voelt terwijl dit echt zeer vervelend is!