Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Random foto's verdwijnen uit veilige map (niet meer terug te vinden!)

(Topic created on: 13-01-2022 09:16 AM)
1060 Views
Gwen88
First Poster
Options

Ik maak al een hele tijd gebruik van de veilige map op mijn S20. Super handig, maar de laatste tijd verdwijnen er gewoon at random foto's uit de map. Ik kan deze ook nergens meer terug vinden.

Heeft iemand enig idee waarom er zomaar foto's verdwijnen van mijn telefoon? Het is ook elke x dezelfde reeks foto's. Gister nog geprobeerd en ook wat andere foto's erbij geselecteerd. De "andere" foto's staan nu nog steeds in mijn map maar de foto's die ik wil hebben zijn wederom verdwenen... (Ze zijn overigens wel toevallig gebackupped door mij, dus ik ben ze niet volledig kwijt, maar dit is gewoon heel irritant en ik wil een oplossing want ik ga niet dagelijks lopen backuppen)

Dit was niet de eerste x dat dit gebeurde. Ik heb hier ondertussen ongeveer een maand last van.

Ik kan dit probleem ook nergens anders vinden dus ik ben heel benieuwd waar het aan ligt. Als ik de foto's overigens in mijn reguliere galerij laat staan, verdwijnen ze niet (maar daar wil ik ze niet hebben staan!).

0 Likes
6 REPLIES 6
xSteveuk
Mastermind
Options
0 Likes
Gwen88
First Poster
Options

Hi Steve,

Bedankt voor je bericht, helaas niet de oplossing die ik zoek. Ik weet hoe de verborgen map werkt, en de bestanden worden gewoon in zijn geheel van mijn telefoon verwijderd en zijn nergens meer terug te vinden. Niet in de galerij, niet in de veilige galerij, niet bij mijn files (veilig of niet), niet in de prullenbak. Ze worden gewoon constant volledig verwijderd wanneer ik ze probeer te verplaatsen. In eerste instantie zie ik ze wel in mijn veilige map staan, maar een paar uur laten zijn ze verdwenen.

Dit geldt dus ook niet voor álle foto's, maar slechts voor een deel, wat het extra vreemd maakt.

Als ik een kopie maak van de foto's, worden zowel de kopie als de originele verwijderd, dus ook dat helpt niet.

0 Likes
xSteveuk
Mastermind
Options
Hoi De afbeeldingengalerij is geen plaats om de afbeeldingswolk op te slaan is de beste plaats of Google Foto's
0 Likes
Gwen88
First Poster
Options

Ik wil de foto's ook niet opslaan in de cloud. Ik wil ze opslaan in de beveiligde map...

0 Likes
xSteveuk
Mastermind
Options
Hoi, Heb je de instellingen geprobeerd? Biometrie en beveiliging En veilige map inschakelen Om bestanden en afbeeldingen op te slaan
0 Likes
Gwen88
First Poster
Options

Heb ik zeker geprobeerd. De veilige map werkt ook gewoon, maar er worden dus at random foto's verwijderd. Sommige foto's blijven wel staan in de veilige map, sommige foto's verdwijnen gewoon helemaal van mijn telefoon.

Alle instellingen staan gewoon correct.

0 Likes