Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Galaxy S20FE uitgevallen

(Onderwerp aangemaakt op: 04-05-2021 09:48 PM)
602 Weergaven
Mike2203
Student
Opties

Deze avond was mijn telefoon 19%.

Deze heb ik snel opgeladen naar 35% zodat ik deze kon gebruiken in de badkamer.

Toen ik klaar was op mijn telefoon had ik deze onder een droge handdoek gelegd, zodat er geen stoom op neer zou dalen. De telefoon is als het goed is waterdicht, maar mijn Samsung Galaxy A8 (2018) begaf het ook onder waterschade terwijl hij waterdicht zou zijn, helaas net na de tweejaar garantieperiode.

Toen ik mijn telefoon pakte nadat ik klaar was, ging deze niet aan. Het scherm bleef zwart.
Zelfs via normaal opstarten met de startknop aan de zijkant deed hij niks.
Toen ik hem aan de oplader legde kwam er ook geen reactie.

Uiteindelijk heb ik hem aangekregen door de aan/uitknop tegelijk met de volumeknop in te drukken.
Toen accepteerde hij wel de oplader en gaf ie aan dat hij nog 24% vol was.

Hoe kan het dat mijn telefoon zich automatisch heeft uitgeschakeld?

Moet ik me zorgen maken over de verdere levensduur van mijn telefoon?

0 Likes
4 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Niet zo handig om de telefoon onder een handoek te leggen.. deze is waarschijnlijk oververhit geraakt en uitgevallen. Een telefoon heeft ventilatie nodig.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Mike2203,

Deze telefoon heeft een IP68-classificatie voor water- en stofbestendigheid en is bestand tegen maximaal 1,5 meter diep water gedurende 30 minuten.

Mocht het vaker voorkomen, dan raad ik je aan om het toestel eens te resetten 👍

rsz-846676
0 Likes
Mike2203
Student
Opties

Beste allen,

Vandaag is mijn telefoon weer uitgevallen. Hij was opgeladen waarnaar ik mijn telefoon van de oplader heb gehaald en in mijn zak heb gestoken.

Toen ik hem weer wilde pakken, was hij weer uitgeschakeld.

Welke redenen kunnen er nog meer zijn voor dit probleem?
Behalve oververhitting, want dat was het zeker niet.

Ik hoor het graag

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Mike2203,

Dan raad ik je toch aan om een back-up te maken van je gegevens met Smart Switch en het toestel te resetten.

Zet na de reset niet direct de back-up terug, maar zet je contacten terug via je Google account en installeer je favoriete apps handmatig uit de Play Store.

Controleer uiteraard ook nog even of je toestel up-to-date is. Mocht het dan niet beter gaan en het toestel valt nog steeds uit, dan kun je hem het beste laten nakijken bij een servicepunt of gebruik maken van onze Ophaalservice: https://bit.ly/3eNVdye

rsz-846676
0 Likes